الزام شهرداری به ارائه لایحه مشارکت در مجمع شهرداران آسیایی

تهران (پانا) - طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از مجمع شهرداران آسیایی با 16 رای موافق به تصویب اعضا رسید.

کد مطلب: ۱۲۶۸۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
الزام شهرداری به ارائه لایحه مشارکت در مجمع شهرداران آسیایی

در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورا، طرح « الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی» مورد بررسی اعضا قرار گرفت و نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در این خصوص گفت: یک فوریت این طرح در دوره پنجم تصویب شد و حال مورد بررسی قرار گرفته است و بر اساس این بررسی، طرح مورد تایید کمیسیون‏ های فرهنگی و اجتماعی و نظارت و حقوقی واقع شده و به صحن شورا ارائه شده است.

مهدی اقراریان نیز در موافقت اظهار داشت: در اینجا بحث الزام شهرداری مطرح است و شهرداری تهران از مجمع شهرداران آسیای حمایت مالی می‏کند، از همین روی این الزام باید صورت بگیرد و شهرداری تهران نیز باید لایحه ای را ارائه کند تا بگوید که قصد انجام چه اقداماتی را دارد تا در این زمینه شفاف سازی شود.

مهدی پیرهادی نیز طی پرسشی گفت: منظور از حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی چیست؟ و اینکه میزان هزینه آن چه میزان است؟ این موارد باید مشخص شود و نباید بار مالی زیادی بر شهرداری تحمیل کند.

طرح با 16 رای موافق به تصویب اعضا رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار