رئیس بهزیستی ملارد:

در مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست، علاوه بر کار تربیتی، آموزش هم مورد توجه است

ملارد (پانا) - رئیس بهزیستی ملارد در مراسم افطار در مرکز خیریه علی بن ابی طالب(ع) شهرستان با هدف همدلی و توجه خیرین به کودکان بی‌سرپرست، بر فعالیت‌های مراکز خیریه با محور تربیت و آموزش تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
در مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست، علاوه بر کار تربیتی، آموزش هم مورد توجه است

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با بیان وظایف و کارکردهای بهزیستی، به تشریح عملکرد این اداره در زمینه‌های مختلف پرداخت و اظهار کرد: برگزاری مراسم ضیافت افطاری موجب همدلی و نزدیکی و توجه به این افراد می‌شود، این ضیافت برای جامعه هدف سازمان، بسیار ارزنده بوده و از جمله اقداماتی است که ثواب آن به ویژه در این ماه بسیار زیاد است.

داود خادم در ادامه ضمن تأکید بر نقش خیرین و مراکز خیریه در خدمت‌رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف در ماه مبارک رمضان گفت: در حال حاضر ۲۱ فرزند پسر ۱۲ الی ۱۸ سال در مرکز علی ابن ابی طالب نگهداری می‌شوند که علاوه بر انجام امور تربیتی اقدامات بسیاری نیز در زمینه‌های آموزشی فرزندان با پیگیری کادر متخصص مستقر در مرکز صورت پذیرفته است.

وی با بیان اهمیت واکسیناسیون پرسنل و فرزندان مراکز بیان کرد: با شروع ماه مبارک رمضان و همچنین واکسیناسیون سراسری که انجام شده، امکان برگزاری چنین مراسم‌هایی بیشتر است و می‌توانیم برخلاف دو سال گذشته برنامه‌هایی را جهت افزایش روحیه و نشاط فرزندان و همچنین بیماران مراکز تدارک ببینیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار