بستری ۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت ۲ نفر در اردبیل

اردبیل(پانا) - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد با بستری ۱۳ بیمار جدید کرونایی در ۲۴ ساعت اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به ۷۳ نفر رسید.

کد مطلب: ۱۲۶۸۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بستری ۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت ۲ نفر در اردبیل

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل،علی محمدیان ،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به آمار کرونا دراین استان اظهار کرد: با بستری ۱۳ بیمار جدید کرونایی در ۲۴ ساعت اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به ۷۳ بیمار رسید و متاسفانه طی این مدت ۲ مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت شده است.

وی افزود: هم اکنون ۲۷ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. همچنین خوشبختانه ۹ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به تزریق ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۲۰۳ دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، ۹۶۰ هزار و ۶۴۰ دُز مربوط به مرحله اول، ۸۴۱ هزار و ۸۶۳ دُز مربوط به مرحله دوم و ۳۸۲ هزار و ۷۱۸ دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

محمدیان گفت: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، خلخال، سرعین، نیر، اصلاندوز، بیله‌سوار، کوثر، گرمی و نمین در وضعیت زرد و شهرستان‌های پارس‌آباد و مشگین‌شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار