مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌ دو شهری؛

حضور دانش‌آموزان در مدارس باعث پویایی‌، جان بخشیدن، شادی و نشاط به مدرسه است

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، عنوان کرد حضور دانش‌آموزان در مدرسه باعث شادی، نشاط، پویایی و جان بخشیدن به مدرسه خواهد شد و مدارس با حضور دانش‌آموزان معنا پیدا می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۶۸۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان در مدارس باعث پویایی‌، جان بخشیدن، شادی و نشاط به مدرسه است

یعقوب ایمانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در حاشیه بازدیدهای بازگشایی مدارس در آموزشگاه شاهد آیت الله خامنه ای بیان کرد: بهار معنوی قرآن، بهار طبیعت و بهار مدارس با هم توامان شده است و حضور شما دانش‌آموزان عزیز بعد از دو سال دوری از کلاس‌های درس باعث خوشحالی مجموعه آموزش و پرورش شده است و معلمان مدرسه همچون پدری دلسوز و مادری مهربان خیر و صلاح، شادی و موفقیت شما را می‌خواهند.

وی از دانش‌آموزان درخواست کرد: ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی همکاری لازم را با مدیر مدرسه و معلمان برای جبران عقب‌ماندگی‌های آموزشی داشته باشند و به صورت منظم و بر اساس برنامه هفتگی در کلاس‌های درس حضور پیدا کنند.

ایمانی بیان کرد: شما دانش‌آموزان مسئول سلامتی خود و همکلاسی‌های خود هستید اگر کوچکترین علائم بیماری را داشتید با هماهنگی مدیر مدرسه اقدامات لازم را برای بهبودی و مرخصی استعلاجی انجام دهید و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنید.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دوشهرری، به برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: رعایت شأن ماه مبارک رمضان انتظاری است که من از دانش آموزان دارم و امیدوارم که برای افراد جامعه الگویی از دانش‌آموز مومن روزه دار باشید و از فیوضات این ماه پر خیر و برکت بهره مند شوید.

خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار