مدیر آموزش و پرورش امیدیه خبر داد:

بازگشایی حضوری مدارس در شهرستان امیدیه

امیدیه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش امیدیه گفت صبح امروز همزمان با سراسر کشور و بر اساس تصمیم ستاد کرونا و با ابلاغ دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش به تمام استانها درهای مدارس شهرستان امیدیه نیز به روی دانش‌آموزان باز شد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی حضوری مدارس در شهرستان امیدیه

احمدرضا کرایی در گفت و گو با پانا با اعلام این خبر افزود: بر اساس تصمیم ستاد کرونا و با ابلاغ دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش به تمام استانها مدارس شهرستان امیدیه در مقاطع مختلف تحصیلی به صورت رسمی بازگشایی شد.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان تمام دوره های تحصیلی با حضور در مدارس مانند دوران قبل از کرونا به فعالیت خود ادامه و به تحصیل می پردازند.

کرایی با اشاره به تمهیدات آموزش و پرورش شهرستان در خصوص بازگشایی مدارس تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان امیدیه همه تمام تمهیدات لازم را برای بازگشایی مدارس در محیط ایمن و بهداشتی را اندیشیده است و سلامتی دانش آموزان و تعلیم و تربیت آنان در کنار هم را اولویت و حائز اهمیت شمرده و همچنین واکسیناسیون دانش آموزان را ضروری دانسته وتاکید بر تکمیل همه دانش آموزان به تزریق هر سه نوبت واکسن را دارد.

وی افزود: معلمان تشویق دانش آموزان را به حضور مستمر و با نشاط در کلاس های حضوری را اهمیت بدهند وبا پرهیز از هر گونه شتابزدگی در برخورد با این موضوع نهایت دقت و مهارت کافی را در جهت برطرف کردن برخی از مشکلات تدریس دوران کرونا را حل و بررسی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار