در آستانه بازگشایی مدارس صورت پذیرفت؛

استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان هرمزگانی از آموزش حضوری

هرمزگان(پانا)- دانش‌آموزان و معلمان هرمزگان از بازگشایی مدارس و آموزش حضوری استقبال کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۷۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان هرمزگانی از آموزش حضوری

به گزارش پانا، حسن بازیار دبیر عربی دبیرستان های ناحیه دو بندرعباس در گفتگو با خبرنگار پانا در خصوص فواید آموزش حضوری اظهار داشت: تعیلم و تربیت در واقع بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بایستی تمام ساحتی باشد و این مهم فقط بصورت حضوری اتفاق افتاده و اجرا می‌شود.

وی افزود: در کنار آموزش، مسائل تربیتی و پرورشی از جمله؛ نظم و انضباط، ارتباطات و روابط اجتماعی، مشارکت فعال و کار گروهی، تبادل تجربیات و اطلاعات بین دانش آموزان و مهارت های زندگی اجتماعی هستند که تعلیم و تربیت تمام ساحتی را رقم می‌زند.

بازیار همچنین تاکید کرد: آموزش حضوری و حضور دانش آموزان در جمع دوستان و همسالان و معلمان آنان را برای زندگی اجتماعی و حضور تمام قد در جامعه آماده می کند.

یاسین مراد احمدی دانش آموز پایه هشتم دبیرستان پسرانه شاهد ناحیه یک بندرعباس نیز در مصاحبه با خبرنگار پانا با ابراز خرسندی از بازگشایی مدارس و آموزش حضوری گفت: بازگشایی مدارس کار بسیار خوبی است، چراکه آموزش آنلاین و نشستن مداوم پشت سیستم و بدون تحرک خسته کننده و حوصله سر بر است در حالی که با آموزش حضوری ما در کنار دوستان و معلمان مان پویا و با نشاط هستیم و هر سوالی هم داشته باشیم می توانیم از معلم بپرسیم و آموزش خیلی با کیفیت تر و راحت تر اتفاق می افتد.

محمد رمضانی دانش آموز کلاس هشتم همین آموزشگاه هم بازگشایی مدارس را نقطه قوت سال تحصیلی جاری دانست و گفت: آموزش حضوری دانش آموزان را بیشتر اجتماعی می کند در حالی که آموزش آنلاین دانش آموزان را از جامعه دور کرده و آنان را منزوی و گوشه گیر کرده بود.

دانش آموز خبرنگار پانا: حسین سلیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار