شور و اشتیاق دانش‌آموزان مشهد برای بازگشایی مدارس

مشهد (پانا) - با کمتر شدن آمار کرونایی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون دانش‌‌آموزان، مدارس خراسان‌ رضوی پذیرای وجود گرم دانش‌آموزان و شور و نشاط آن‌ها شده است.

کد مطلب: ۱۲۶۷۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
شور و اشتیاق دانش‌آموزان مشهد برای بازگشایی مدارس

فاطمه مروی، دبیر زیست شهرستان مشهد از بازگشایی مدارس اظهار خرسندی کرده و به پانا گفت: «هدف همه ما دبیران، آموزش خوب و مفید برای دانش‌آموزان است. از زمانی که مدارس بسته شد و قرار شد به صورت مجازی تدریس را ارائه دهیم دغدغه‌ای برای تمامی دبیران ایجاد شد که چگونه تدریسی داشته باشیم تا به یادگیری دانش آموزان لطمه‌ای وارد نشود.»

وی تاکید کرد: «در آموزش حضوری عواملی برای حواس‌پرتی دانش آموز وجود ندارد و کاملا اشکالات رفع می‌شود همچنین ارتباط مستقیم ما با دانش آموزان برای تدریس خیلی به ما کمک می‌کند. در کلاس حضوری چون سوال و جواب بین دانش آموزان رد و بدل می‌شود و با معلم و مطالب کتاب، بیشتر ارتباط برقرار می‌کنند، درصد یادگیری و تفهیم مطالب بالا می‌رود و همچنین، میزان انگیزه‌ برای مطالعه و مرور مطالب هم افزایش می‌یابد. بی‌صبرانه منتظر حضور گرم دانش‌آموزان در مدارس هستیم.»

ریحانه قربانی، دانش آموز پایه یازدهم نیز از حضوری شدن مدارس ابراز خوشحالی کرد و گفت: «صد در صد آموزش حضوری هم برای ما و هم دبیران نتیجه بهتری به دنبال دارد. بیشتر ما در این دوران دچار افت تحصیلی شدیم و امیدواریم با این چند ماه حضوری شدن مدارس بتوانیم اشکالات خودمان را برطرف کنیم و نتیجه مطلوبی بگیریم. آموزش مجازی برای همه ما سخت بود، بعضی اوقات اینترنت‌ها قطع می‌شد و فرصت پاسخگویی ما تمام می‌شد، بعضی‌ها هم یک گوشی مشترک داشتند و ساعات کلاسی خواهر و برادرها با هم تداخل پیدا می‌کرد و مجبور بودیم از کلاس‌هایمان با اجازه دبیر زودتر خارج شویم.»

فاطمیا کدیور دانش‌آموز پایه دوازدهم مشهد که در آستانه کنکور است، نیز عنوان کرد: «خیلی خوشحال هستم که در این ماه‌های باقی‌مانده به کنکور می‌توانیم به مدرسه برویم و اشکالاتمان را هم برای امتحان‌های نهایی و هم کنکور برطرف کنیم. ارتباط حضوری با دبیر و همکلاسی‌ها اعتماد به نفس و انگیزه درس خواندن، رقابت سالم و پیشرفت را بیشتر می‌کند.»

دانش آموز خبرنگار: سمیه سعادتمند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار