رای پرونده شکایت استراماچونی از سوی دادگاه CAS مجددا به تعویق افتاد

تهران (پانا) - رای پرونده شکایت آندره آ استراماچونی، از سوی دادگاه CAS مجددا به تعویق افتاد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رای پرونده شکایت استراماچونی از سوی دادگاه CAS مجددا به تعویق افتاد

به گزارش باشگاه استقلال، با اعلام دادگاه CAS، صدور رای شکایت آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال از این باشگاه جهت بررسی بیشتر دوباره به تعویق افتاد و به دوم اردیبهشت ماه موکول شد.

آبان ماه سال ۹۹ بود فدراسیون جهانی فوتبال، با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال، حکم نهایی پرونده آندره‌آ استراماچونی را صادر کرد و این باشگاه به پرداخت یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو جهت پرداخت مطالبات این مربی ایتالیایی محکوم شد. مدیران استقلال پس از اعلام این حکم قصد داشتند این پرونده را به دادگاه CAS ببرند و در تلاش بودند تا مبلغ این مطالبات را به کمترین حد ممکن برسانند. باشگاه استقلال در ماه اردیبهشت سال ۱۴۰۰ پس از دریافت مشروح پرونده مطالبات این مربی ایتالیایی، ‌ لایحه مربوط به دفاعیات خود را نسبت به این پرونده ارسال کرد تا بررسی‌های لازم در خصوص این پرونده صورت بگیرد.

رای پرونده دادگاه استراماچونی قرار بود در تاریخ ۱۱ بهمن سال ۱۴۰۰ اعلام شود که با اعلام حامد افضلی معاون بین‌الملل باشگاه استقلال؛ دادگاه CAS طی یک نامه رسمی اعلام کرد که جهت بررسی بیشتر پرونده استراماچونی، نیاز به زمان بیشتری است و به همین دلیل تاریخ صدور رای را به جای یازدهم بهمن به شش اسفند سال گذشته تغییر داد.

در ادامه باز هم برای نتیجه نهایی این پرونده زمان بیشتری صرف شد و دادگاه CAS اعلام کرد که نتیجه نهایی پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی، سرمربی اسبق آبی‌ها از این باشگاه جهت بررسی بیشتر، به تاریخ ۱۱ فروردین سال ۱۴۰۱ موکول شد اما دوباره این رای قرار است به تعویق بیفتد و بر اساس اعلام جدید، رای این پرونده به جای یازده فروردین، دوم اردیبهشت صادر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار