مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد:

ضرورت اقناع‌سازی افکار عمومی برای فعالیت حضوری مدارس از 14 فروردین 1401

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه "فعالیت حضوری مدارس" بر ضرورت اقناع‌سازی افکار عمومی برای فعالیت حضوری مدارس از 14 فروردین 1401 تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اقناع‌سازی افکار عمومی برای فعالیت حضوری مدارس از 14 فروردین 1401

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا آموزش حضوری در مدارس کشور از 14 فروردین 1401 شروع می‌شود.

وی افزود: ضرورت فعالیت حضوری مدارس بعد از گذشت بیش از 2 سال از شیوع بیماری کرونا در کشور، بیش از پیش احساس می‌شود، در مدارس به جای جمع آوری آمار حاضران در کلاس باید آمار غایبان جمع آوری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بازگشایی حتی در پایان سال تحصیلی 1401-1400 موثر است و باعث می‌شود اول مهر 1401 مدارس را باشکوه تر بازگشایی کنیم.

رضایی گفت: تیم بازرسی از روند آموزش حضوری در مدارس در اداره کل تشکیل شده و لازم است ناظران اداره کل در مراسم صبحگاهی در جمع دانش آموزان و اولیا در شهرستان‌ها و مناطق صحبت کنند تا موضوع فعالیت حضوری در مدارس تبیین شود.

وی اظهار داشت: همه امکانات مدارس باید سنجیده شود، در زمینه بهداشت مدارس و نظافت سرویس‌های بهداشتی، راهروها، کلاس‌ها و تهویه مناسب کلاس‌های درس اقدامات لازم انجام شود، استفاده از ماسک الزامی است و مدیران مدارس باید جلساتی با اولیای هر مدرسه تشکیل دهند و در زمینه رصد وضعیت عمومی دانش آموزان تلاش کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: امیدواریم همه اولیا، فرهنگیان، همچنین مسئولان سایر دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در زمینه نهادینه‌سازی این موضوع که "تا چه زمانی می‌توانیم به آموزش مجازی ادامه دهیم؟" و آسیب‌های آموزش مجازی و نتایج مثبت آموزش چهره به چهره همت داشته باشند و همه باید به این نتیجه برسیم که آموزش مجازی نمی‌تواند پایه آموزش دانش آموزان باشد بلکه می‌تواند به عنوان ابزار مکمل استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار