اعلام برنامه‌های شبکه قرآن در ماه مبارک رمضان

تهران (پانا) - شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه‌های گسترده‌ای را برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده که برنامه سحرگاهی از حرم امام رضا (ع) از جمله آنهاست.

کد مطلب: ۱۲۶۶۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه‌های شبکه قرآن در ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه مهمان خدا، برنامه سحرگاهی زنده از حرم امام رضا (ع) و ضیافت، برنامه زنده هنگام افطار است.
ترتیل جزء خوانی به صورت زنده از مسجد جمکران ساعت ۵:۳۵، حرم امام رضا (ع) ساعت ۱۰:۲۰ و حرم امام خمینی (ره) ساعت ۱۷:۳۰ خواهد بود و برنامه رو به راه به پخش زنده قرائت دعای افتتاح از کربلای معلی در ساعت ۲۲ اختصاص دارد.
ماه بهشت، دیگر ویژه برنامه این شبکه است که یک جنگ قرآنی زنده از برج میلاد خواهد بود و از ساعت ۲۱ پخش می شود.

یاد خدا، با عنوان گفت و گوی دینی ساعت ۲۰:۳۰ و تلاوت مجلسی فاخر، ساعت ۲۳ تقدیم علاقه مندان می شود. همچنین ویژه برنامه در میان کوچه ها، به مستند زندگی طلاب اختصاص دارد که ساعت ۱۴:۳۰ پخش خواهد شد.

منم بچه مسلمان، برنامه عروسکی ویژه کودکان است که ساعت ۱۶ پخش خواهد شد و ذکر حکیم، برنامه ای با موضوع تفسیر المیزان است که با کارشناسی حجت الاسلام محمدرضا عابدینی ساعت ۲۳:۲۰ پخش خواهد شد.

ویژه برنامه آیه های باران به مباحث اعتقادی اختصاص دارد که با کارشناسی حجت الاسلام محمدحسین عظیمی از ساعت ۹:۳۰ به روی آنتن می رود.

بنای بندگی، برنامه ای با سخنان آیت الله مرحوم سیدمحمد ضیا آبادی است که از ساعت ۱۱:۲۰ پخش خواهد شد و در برنامه سخنرانی مذهبی، نیز سخنرانی آیت الله مرحوم مجتبی تهرانی از ساعت ۱۴ و سخنرانی حجت الاسلام حسین انصاریان از ساعت ۳ پخش خواهد شد. از ساعت ۲۴ نیز برنامه مناجات خوانی پخش می شود که در ابتدا مهدی سماواتی و در ادامه از ساعت ۲ حاج منصور ارضی مناجات خوانی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار