بازدید سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از شهرستان دماوند

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سفری یک روزه، از منطقه دماوند بازدید و با فرماندار این شهرستان دیدار و تبادل نظر کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از شهرستان دماوند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،مسعود بهرامی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سفری به شهرستان دماوند به بازدید از پایگاه اسکان نوروزی آموزشگاه احمدابراهیمی و ملاقات با فرماندار شهرستان دماوند پرداخت و سپس در نشست شورای اداری آموزش و پرورش این شهرستان شرکت کرد.

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در ملاقات با مسعود بهرامی، انتصاب وی به سرپرستی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران را به وی تبریک گفت.

در این دیدار در خصوص ارتقاء سطح کیفی و بهره‌وری مطلوب اردوگاه استانی شهید مصطفی خمینی و هنرستان کشاورزی شهید رجایی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مسعودبهرامی، در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با فرماندار شهرستان دماوند و حضور سرهنگ غلامرضا نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ،بر آموزش حضوری از ۱۴ فروردین تأکید و اثرات نامطلوب آموزش مجازی و یا ترکیبی در ابعاد مختلف را تشریح و از فرماندار و مجموعه نهادهای شهرستانی خواست تا در این زمینه و فرهنگ سازی لازم در جامعه یاریگر آموزش و پرورش باشند.

وی بر نقش شورای آموزش و پرورش در سیاست‌گذاری‌ها و اجرای قوانین و مقررات در سطح خرد و کلان، اشاره و از فرماندار به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش خواست تا با حضور حداکتری اعضای ثابت و مدعوین اثرگذار در امر تصمیم گیری‌ها و استخراج مصوبات مؤثر و پیگیری آنها تا حصول نتیجه حمایت و جدیت کنند.

بهرامی پس از دیدار با فرماندار شهرستان دماوند، در نشست شورای اداری آموزش و پرورش این شهرستان شرکت و برای کارکنان و فرهنگیان این شهرستان آرزوی موفقیت کرد و تلاش و جدیت مضاعف در راستای خدمت به مردم را از آنان خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار