50 میلیارد ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در غرب تهران کشف شد

تهران (پانا) - جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ازکشف بیش از 177236 هزار قلم قاشق و چنگال خبر داد و گفت کارشناسان ارزش ریالی  کالاهای قاچاق شده را 50 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۶۶۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
50 میلیارد ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در غرب تهران کشف شد

سرهنگ علی اصغر محمودیان توضیح داد: در پی اقدامات پیش دستانه کسب اطلاع گردید افرادی در محدوده باقرشهر با استفاده از مدارک گمرکی تکراری اقدام به قاچاق و دپوی لوازم آشپزخانه ( قاشق و چنگال ) می نمایند که موضوع در دستور کار عملیاتی قرار گرفته که طی ۴۸ ساعت گذشته محل در رصد اطلاعاتی و عملیاتی نامحسوس واقع شده که در نهایت با هماهنگی قضایی و انتظامی، مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در عملیاتی از محل موصوف بازدید که ضمن بازرسی از خودروها و محوطه انبار مشاهده می نمایند مقادیری انبوهی شامل 177236 قلم انواع قاشق و چنگال خارجی در انبارموجود است.
وی بیان داشت: در بررسی اولیه مشخص گردید اسناد ارائه شده با کالاهای موجود مطابقت نداشته و مالک کالاها نیز در محل حاضر نشد.
ایشان عنوان داشت: در ادامه تحقیقات و بررسی محتویات کارتن ها مشخص گردید مارک درج شده بر روی کارتن ها با محتویات داخل آن ها مطابقت ندارد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در جهت شناسایی انبار دوم و مالک اصلی کالاها کماکان توسط کاراگاهان این پلیس ادامه دارد ، افزود: با هماهنگی صورت گرفته کلیه کالاها بهمراه متهمین به این پلیس منتقل و طی شمارش صورت گرفته کل کالاها شامل تعداد ۱۷۷۲۳۶ قلم قاشق و چنگال محصول کشور چین بوده بوده است.
این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 50 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس به شماره های 02166747343 و یا 09999871392 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار