مشکلات مربوط به حوزه رفاه معلمان، نوسازی مدارس، امکانات و تجهیزات هنرستان‌ها باید مرتفع شود

تهران (پانا) - نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی، در نشست با مدیر کل آموزش و پرورش  گفت دانش‌آموزان در سیستم آموزشی آموزش و پرورش تربیت می‌شوند و زمانی که به دانشگاه راه می‌یابند رها می‌شوند و باید با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه برنامه‌ای جامع در این خصوص تدوین شود.

کد مطلب: ۱۲۶۶۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات مربوط به حوزه رفاه معلمان، نوسازی مدارس، امکانات و تجهیزات هنرستان‌ها باید مرتفع شود

محمدرضا دشتی‌اردکانی به مشکلات و مسائل حوزه رفاه معلمان، نوسازی مدارس، امکانات و تجهیزات هنرستان‌ها و وسایل نقلیه اشاره و ابراز امیدواری کرد با همکاری متخصصان آموزش و پرورش و دانشگاه این مسائل مرتفع شود.

دشتی در ادامه از انتصاب رحیمی‌نژاد به عنوان شخصی دلسوز و با سابقه درخشان ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدواریم از تجربیات ایشان در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هر چه بیشتر بهره‌مند شویم.

محمدکاظم رحیمی‌نژاد، مدیر کل آموزش و پرورش هم در ادامه این نشست گفت: حضور من در آموزش و پرورش با تکیه بر نیروهای تلاش‌گر،دلسوز و مورد اعتماد در این حوزه است.

وی افزود: متأسفانه در حوزه آموزش و پرورش و به خصوص سند تحول بنیادین به صورت جزیره‌ای و بخشی عمل می‌شود و به صورت حلقه‌ای منسجم نیست و این امر موجب می‌شود نتوانیم از ظرفیت همه نیروها استفاده کنیم.

گفتنی است این دیدار در روزهای آغازین سال نو و طی سفر مدیرکل آموزش و پرورش به شهرستان اردکان انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار