مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

تحقق اهداف سند تحول درگرو بستر سازی مناسب است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان ضمن بررسی امکانات وشرایط مدارس کوهشاه احمدی از توابع حاجی آباد گفت بسترسازی مناسب زمینه‌ساز تحقق اهداف سند تحول بنیادین است.

کد مطلب: ۱۲۶۶۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تحقق اهداف سند تحول درگرو بستر سازی مناسب است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان، محمد قویدل طی بازدیدی که با حضور آرامی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیرآموزش‌وپرورش آن شهرستان از مدارس کوهشاه شمالی و جنوبی صورت گرفت،گفت:برای دستاوردهای بزرگ، ابتدا باید زمینه فراهم آید و این امر جز با برنامه‌ریزی محقق نمی‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت، بررسی و سپس رسیدگی به کمبودهای مدارس استان است و براین اساس در روزهای آغازین سال نو، مدارس کوهشاه شمالی و جنوبی را در برنامه بازدید خود قرار دادیم.

این مسئول تاکید کرد: همراهی و همدلی مسئولین در بازدیدهای میدانی و مشاهده و لمس نواقص وکمبودها از جمله فرسودگی مدارس،تسهیل تأمین امکانات و ملزومات تحصیل وغیره قطعا می‌تواند راه رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین، هموار سازد.

قویدل ابراز امیدواری کرد: مساعدت در رفع مشکلات موجود از اولویت‌های دستور کارآموزش‌و پرورش استان و در بعد کلان، وزارت آموزش وپرورش است. لذا امید می‌رود با پشتوانه حمایت دولت سیزدهم ،بتوانیم گام‌های موثری در این مسیر برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار