مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر:

۲ هزار و ۲۸۹ کلاس برای گردشگران نوروزی بوشهر ساماندهی شد

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت ۲هزار و ۲۸۹ کلاس درس در ۴۱۵ واحد آموزشی برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی در این استان، ساماندهی شده‌است.

کد مطلب: ۱۲۶۵۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
۲ هزار و ۲۸۹ کلاس برای گردشگران نوروزی بوشهر ساماندهی شد

علی موحدی روز چهارشنبه در جریان بازدبد از ستاد اسکان فرهنگیان و مدارس دیلم افزود: با وجود اینکه در روزهای پایانی سال دستور اسکان صادر شد، اما با توجه به دستور وآماده باش استاندار بوشهر قبل از این تاریخ بصورت نسبی آمادگی لازم را داشتیم.

وی اظهارکرد: حجم خدمات ارائه به هموطنان در این چند روز فوق العاده بوده است و کاستی‌هایی که وجود دارد بخاطر عدم ظرفیت ها است.

موحدی ادامه داد: روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر از هموطنان در ستادهای اسکان اموزش و پرورش استان بوشهر پوشش داده می شوند.

وی افزود: شهری چون دیلم با ۲۵ هزار نفر جمعیت، روزانه بیش از ۱۰۰هزار گردشگر وارد آن می شود که با همکاری دستگاه‌های مختلف ستاد تسهیلات امیدواریم بهترین خدمات را به آنها ارایه دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از همه ظرفیت ها برای استقبال و پذیرایی بهینه از مسافران و گردشگران نوروزی در استان بوشهر استفاده می شود.

موحدی بر تسهیل خدمت رسانی به فرهنگیان تاکید کرد و افزود: با نظارت مستمر در راستای رعایت مقررات و شیوه نامه‌های بهداشتی در تلاش هستیم تا تجربه اقامتی ایمن و همراه با سلامتی را برای مسافران نوروزی ایجاد کنیم.

وی افزود: فرماندار دیلم توانمند، جهادی و انقلابی است که می‌تواند در بیشتر مشکلات کارگشا باشد و حضور ما تنها در دیلم برای تقدیر و خسته نباشید به همکاران است.

موحدی بیان کرد: شهرداری‌ها فضای بهتری برای کمک دارند و باید بیشتر همکاری کنند و شوراها باید آزادی عمل بیشتری به شهرداران دهند تا مشکلی پیش نیاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار