بازدید معاون ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش از ستادهای اسکان فرهنگیان قم

قم(پانا)- معاون اداره کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش با حضور در استان قم، از ستادهای اسکان نوروزی استان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش از ستادهای اسکان فرهنگیان قم

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی اسکان فرهنگیان استان قم، «محمد نصیریان مفیدی» معاون اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش با حضور در قم، از ستادهای اسکان نوروزی و تعدادی از واحدهای آموزشی زائر پذیر استان بازدید کرد.
وی در این بازدیدها، با اشاره به اینکه توفیق خدمت به فرهنگیان پر تلاش و بی ادعای کشوردراینگونه فرصت ها بسیار ارزشمند و قابل توجه است، اظهار داشت: تمام تلاش خادمین عرصه مقدس آموزش و پرورش در ستادهای اسکان صادقانه و بی منت است وآنچه به وضوح دیده می شود انجام وظیفه با اشتیاق فراوان در ستادهای اسکان است و ما به داشتن چنین همکاران ارزشمندی در کشور به خود می بالیم.
نصیریان، عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان قم را بسیار عالی ارزیابی کرد و گفت: این استان از تمامی امکانات و ظرفیت های خود برای پذیریش و تکریم زائرین عزیز استفاده کرده و حقیقتا با عشق وافر به کای جهادی و ارزشی مشغولند.
وی همچنین با حضور در مدارس اسکان پذیر ناحیه 2 آموزش و پرورش قم ضمن خوشامد گویی به زائران فرهنگی گفت: خادمین شما در آموزش و پرورش در تلاشند تا نسبت به حل مشکلات و دغدغه های شما عزیزان همکار که با جان و دل در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم همت می گمارید در سال پیش رو اقدامات رضایتمندی را انجام دهند که امیدواریم این مهم هر چه سریعتر محقق گردد.
نصیریان در پایان بازدیدهای خود استان مقدس قم را استانی بسیار ویژه ارزیابی کرد و با تاکید بر اینکه قم همواره در شاخص های ارزیابی از استان های برتر بوده است افزود: انتظار ما از این استان جز این نیست و بر خود لازم می دانیم به خاطر همه تلاش های انجام شده و بویژه شرایط فراهم شده پذیرش عزیزان فرهنگی با استفاده از تمامی ظرفیت ها و همکاران خوش اخلاق و نیکو خصال تشکر نمایم.
در بازدید معاون بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش، «علیرضا رحیمی» مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار