100 هزار خدمت بشردوستانه جوانان هلال‌احمری در 4 روز

تهران (پانا) - رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر از بهره‌مندی 99 هزار و 825 مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه جوانان این سازمان در چهار روز ابتدایی اجرای طرح و در سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
100 هزار خدمت بشردوستانه جوانان هلال‌احمری در 4 روز

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، محمد گلفشان در تشریح خدمات این سازمان در طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی گفت: در چهار روز ابتدایی اجرای طرح تا روز 28 اسفندماه و با مشارکت و تلاش 3783 نفر/روز جوانان هلال‌احمری، 35 هزار و 145 مسافر نوروزی از خدمات ایستگاه‌های ایمنی و سلامت سفر (اطلاع‌رسانی در زمینه کرونا و نقاط پرخطر) بهره‌مند شدند.

وی افزود: در این مدت، جوانان در قالب تیم‌های سحاب، 3290 مورد آموزش مهارت‌ و خدمات امداد و کمک‌های اولیه ارائه و 31 هزار و 11 مسافر نوروزی را به نقاط ایمن (اماکن فرهنگی، سیاحتی، تفریحی، ساحلی و عمومی) راهنمایی کردند.

به گفته رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر، در مدت اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی، 8708 کودک از فضای دوستدار کودک بهره‌مند شده، 3319 نفر به خیمه‌های نماز مراجعه کردند و 10 هزار و 998 مسافر نیز به یادوراه رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ دعوت شدند.

گلفشان با بیان اینکه 7354 نفر در پویش بهرفت این سازمان مشارکت و از طرح حمایت کرده‌اند، افزود: در مجموع در چهار روز ابتدایی اجرای طرح، 99 هزار و 825 مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه هلال‌احمر بهره‌مند شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار