رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس:

دانش‌آموز محوری، محور تمامی فعالیت‌های تربیتی سازمان دانش‌آموزی است

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس، با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان محور تمام فعالیت‌های تربیتی در سازمان دانش‌آموزی هستند، گفت تلاش بر این است تا دانش‌آموزانی تربیت شوند که در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی کارهای بزرگی انجام دهند و در این میان، مسئولان و مربیان سازمان دانش‌آموزی در مناطق، بازوان ارزشمندی برای تحقق این امر هستند.

کد مطلب: ۱۲۶۴۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز محوری، محور تمامی فعالیت‌های تربیتی سازمان دانش‌آموزی است

مرتضی کریمی، امروز در اولین جلسه ویدئو کنفرانس خود که با حضور مسئولان سازمان دانش‌آموزی مناطق 59 گانه استان فارس برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و آغاز سال نو، مجموعه سازمان دانش‌آموزی در فارس را مجموعه‌ای فعال، پرکار و عظیم دانست.

وی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب و به کار بردن عبارت شانه‌‌های مسوولیت‌پذیر برای جوانان توسط ایشان، گفت: سیاست ما در دوره جدید هویت بخشی بیشتر به مجموعه‌های دانش‌آموزی در سطح شهرستان‌ها است و تمامی توان و پتانسیل‌های سازمان دانش‌آموزی را برای حمایت از مناطق استان فارس و تسهیل امور و تداوم حرکت‌های ارزشمند تشکیلاتی به کار خواهیم بست.

وی اظهار کرد: در سال جدید علاوه بر ادامه دادن حرکت‌های ارزشمند سازمان دانش‌آموزی، فضای فعالیت‌ها را به سمت دانش‌آموز محوری و آنچه که در سند تحول بنیادین به عنوان تربیت عبد صالح آمده پیش خواهیم برد تا غنای فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی افزایش یابد.

کریمی با تاکید بر اینکه دانش‌آموز، محور تمام فعالیت‌های تربیتی در سازمان دانش‌آموزی خواهد بود، گفت: تلاش داریم تا دانش‌آموزانی را تربیت کنیم که در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی کارهای بزرگی انجام دهند و معتقدیم سازمان دانش‌آموزی در مناطق ۵۹ گانه، بازوان ارزشمندی برای تحقق این امر هستند.

وی خطاب به مسولان سازمان دانش‌آموزی مناطق 59 گانه استان فارس، ادامه داد: محور تمامی فعالیت‌ها دانش‌آموز و دانش‌آموز محوری است و ما نیز در این مسیر سخت و البته شیرین از جنس کار با دانش‌آموزان در خدمت شما خواهیم بود و از طرح‌ها و ابتکارات شما استقبال می‌کنیم.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس، از مسوولان خواست تا در مسیر برنامه‌ریزی‌های سازمان دانش‌آموزی در قسمت‌های مختلف فرهنگی تربیتی ورود جدی داشته باشند و دوشادوش یکدیگر با شعار عدالت محوری، در راستای اجرای امور پیش روند.

کریمی، با تاکید بر اینکه سازمان دانش‌آموزی به شکل اتاق شیشه‌ای و کاملا شفاف اداره خواهد شد، اظهار کرد: برای ما دانش‌آموزی که در شیراز تحصیل می‌کند و یا در مناطق روستایی است تفاوتی ندارد و اصل، اصل عدالت محوری است.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مربیان سازمان دانش‌آموزی، از تشکیل بانک اطلاعاتی و انتشار کتاب تجربیات مربیان این سازمان و از ایجاد باشگاه مهارت دانش‌آموزان با هدف کمک به مسایل تربیتی در آینده‌ای نه چندان دور خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار