قاسم بیانی، به سمت سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۴ منصوب شد

تهران (پانا) - در حکمی از سوی علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، قاسم بیانی به سمت سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۴ شهر تهران منصوب شد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
قاسم بیانی، به سمت سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۴ منصوب شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، در آستانه میلاد با سعادت حضرت صاحب‌الزمان، علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در حکمی قاسم بیانی را به سمت سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۴ شهر تهران منصوب کرد.

بیانی مسئولیت‌هایی همچون مربی تربیتی، معاون آموزشی و پرورشی مدارس منطقه ۱۴، دبیر دینی و قرآن مدارس راهنمایی و متوسطه منطقه ۱۴، مسئول امور تربیتی و دینی مقاطع ابتدایی و راهنمایی و کارشناس مسئول فرهنگی اجتماعی و اقامه نماز مدارس منطقه ۱۴، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۲ ( به مدت ۵ سال )، رئیس اداره امور اردوها و فضاهای پرورشی حوزه ستادی و رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه کانون های حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش و... را بر عهده داشته است.

این مراسم در محل آموزش و پرورش منطقه ۱۴ شهر تهران و با حضور بهارلو معاون پژوهش؛ برنامه ریزی و توسعه منابع؛ اسدی رئیس اداره حراست، قاسم زاده رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران و شورای معاونین منطقه ۱۴ برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار