فلاحی خبر داد

برپایی کلاس‌های حضوری مدارس در سال آینده

تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره بازگشایی حضوری مدارس در سال آینده توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برپایی کلاس‌های حضوری مدارس در سال آینده

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در خصوص تعیین تکلیف رتبه بندی معلمان گفت: این مسئله با رفت و برگشت به شورای نگهبان با 17 هزار میلیارد برای سال 1400 و 25هزار میلیارد برای سال 1401 در نهایت تصویب و توسط رئیس جمهور به آموزش و پرورش ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه 700 هزار معلم باید رتبه بندی شوند، این روند را سخت و دشوار دانست و در عین حال تاکید کرد: این انتظار 10 ساله بود و ان شاالله معلمان به حق خود برسند.

حجت الاسلام فلاحی تامین مالی این طرح را بر عهده دولت دانست و گفت: امیدواریم با توجه به کاهش تلفات کرونا، آموزش به سمت حضوری رود که کیفیت را در بر خواهد داشت.

این نماینده مجلس ابراز امیدواری کرد سال آینده شاهد برپایی کلاس‌های حضوری باشیم که نیازمند همت آموزش عالی و آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام فلاحی ادامه داد: در کنار کمک‌های مجلس امیدواریم نظام آموزشی احیا شود.

وی در خصوص احتمال شیوع مجدد کرونا و تاثیر گذاری بر روند آموزش گفت: هر چه پیش رفتیم کیفیت آموزش مجازی بهتر شده و باید به جایی برسیم که در فضای مجازی، کیفیت آموزش را حفظ کنیم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصویب بودجه‌های نوسازی مدارس خبر داد و افزود: اهتمام جدی ما نسبت به آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان است و تاکید داریم نوسازی و تجهیز شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار