پیروزی مدعیان لیگ بسکتبال در روز دوم پلی‌آف

تهران (پانا) - در دومین روز از رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم‌های مدعی قهرمانی حریفان خود را شکست دادند.

کد مطلب: ۱۲۶۴۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پیروزی مدعیان لیگ بسکتبال در روز دوم پلی‌آف

در دومین روز از رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (سه‌شنبه) ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ چهار دیدار به میزبانی سالن‌های آزادی و حکیمیه برگزار شد که در پایان، شهرداری گرگان، ذوب‌آهن اصفهان، شیمیدر قم و مهرام تهران برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

در نخستین بازی امروز، شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با نتیجه ۸۰ - ۷۱ مقابل اکسون تهران به برتری برسد. شاگردان مهران حاتمی تنها در کوارتر دوم ۱۵-۱۸ شکست خوردند و کوارترهای اول، سوم و چهارم را به ترتیب ۲۳-۲۱، ۲۴-۱۸ و ۱۸-۱۴ با برتری پشت سر گذاشتند.

در دومین بازی امروز نیز تیم مدعی ذوب‌آهن اصفهان مقابل صنایع هرمزگان به میدان رفت که در پایان با نتیجه بسیار نزدیک ۷۳ - ۷۰ به برتری رسید. شاگردان فرزاد کوهیان کوارترهای اول، دوم و سوم را به ترتیب ۱۹-۱۸، ۱۹-۱۷ و ۲۲-۱۸ با پیروزی پشت سر گذاشتند و تنها در کوارتر چهارم ۱۳-۱۷ شکست خوردند.

قاطع‌ترین برد در بازی‌های امروز را اما تیم مدعی شیمیدر قم مقابل نیروزی زمینی به دست آورد. شاگردان مهران شاهین‌طبع در این دیدار کوارترهای اول و دوم را ۱۹-۱۳ و ۲۹-۱۵ با پیروزی به پایان رساندند تا با وجود شکست ۱۸-۲۰ و تساوی ۲۴-۲۴ در کوارترهای سوم و چهارم، با ۱۸ امتیاز اختلاف و در مجموع ۹۰ - ۷۲ به پیروزی برسند.

در آخرین بازی امروز نیز تیم مهرام تهران نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها با حساب ۸۳ - ۸۰ خانه بسکتبال خوزستان را مغلوب کرد. شاگردان مصطفی هاشمی کوارترهای اول و سوم را ۲۵-۲۰ و ۳۰-۲۱ پیروز شدند و در کوارترهای دوم و چهارم ۱۵-۱۸ و ۱۳-۲۱ شکست خوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار