رئیس‌جمهوری:

آیت‌الله گرگانی در امور خیر و میدان دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاشی مجدانه داشت

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری در پیامی با تسلیت رحلت آیت‌الله علوی گرگانی تاکید کرد این فقیه پارسا و وارسته در کنار هدایت و ارشاد مردم و پرورش شاگردان علوم دینی و نیز انجام امور خیر و عام‌المنفعه در میدان دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، تلاشی مجدانه داشت.

کد مطلب: ۱۲۶۴۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله گرگانی در امور خیر و میدان دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاشی مجدانه داشت

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این پیام افزود: رحلت مرجع عالیقدر تشیع حضرت آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی موجب تألم و ثأثر فراوان شد.

رئیسی اظهار داشت: این عالم برجسته که از دانش‌آموختگان ممتاز اساتید بزرگ حوزه‌های علمیه من‌جمله آیات عظام بروجردی، گلپایگانی و به ویژه حضرت امام خمینی(ره) به شمار می‌رفت، سال‌ها با تدریس فقه و اصول، ترویج معارف اهل بیت (ع) و تألیف آثار ارزنده فقهی به زبان‌های فارسی، اردو و عربی به گسترش مرزهای فرهنگی شیعه پرداخت.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: این فقیه پارسا و وارسته در کنار هدایت و ارشاد مردم و پرورش شاگردان علوم دینی و نیز انجام امور خیر و عام‌المنفعه، در میدان دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، تلاشی مجدانه داشت که بی‌شک توشه شایسته‌ای برای آن عالم ربانی در سرای آخرت خواهد بود.

رئیسی در این پیام تاکید کرد: اینجانب مصیبت وارده را به بیت مکرم، حوزه‌های علمیه، شاگردان آن عالم و مردم شریف استان گلستان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منّان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با جدّ بزرگوارشان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار