به منظور ترویج فرهنگ انس با قرآن کریم

محفل انس با قرآن کریم و یادواره شهدا در آموزش و پرورش منطقه۶برگزار شد

تهران (پانا) - با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل جلسات و محافل انس با قرآن کریم و نفوذ کلام الهی و تاثیر تلاوت آیات آسمانی در دل‌های نوجوانان، مرکز دارالقرآن طباطبایی (خانه قرآن) منطقه6، جهت گسترش فرهنگ قرآنی در بین فرهنگیان و دانش‌آموزان، همزمان با اعیاد شعبانیه، اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن با همراهی نخبگان قرآنی منطقه کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
محفل انس با قرآن کریم و یادواره شهدا در آموزش و پرورش منطقه۶برگزار شد

این جلسه معنوی با حضور سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی، فرمانده بسیج ناحیه ولی عصر، جمعی از مدیران و معاونین پرورشی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری تشکیل شد و همزمان به صورت مجازی از طریق شبکه شاد در کانال راهبرد تربیت به صورت پخش زنده با ۱۸۱۸۰۰ نفر عضو و کانال قرآن و عترت و نماز شهر تهران با ۴۳۶۴۵ نفر عضو مورد استفاده علاقمندان قرار گرفت.

این جلسه بعد از اقامه نماز جماعت و سرود ملی با تلاوت دانش آموز منتخب قرائت منطقه «پارسا انصاری» از دبیرستان شاهد مبشر آغاز شد، سپس دو خواهر حافظ قرآن «فاطمه و زهرا مباشر امینی» از دبستان مینوچهر برنامه خود را اجرا کردند.

در ادامه این مراسم نورانی همسر شهید مدافع حرم «نوید صفری» به بیان اخلاق وفضایل و وصایای آن شهید والامقام پرداخت. بخش پایانی این محفل نورانی تلاوت قاری دانش آموز«عرشیا شمس»از دبستان شهید پندی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار