مانی صیادپور*

شهادت؛هدیه افراد لایق

شهادت هدیه‌ای است از سوی خداوند تبارک و تعالی برای آن کسانی که لایق هستند و دنبال هر شهادتی باید تصمیم‌ها قوی‌تر بشود.

کد مطلب: ۱۲۶۳۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شهادت؛هدیه افراد لایق

حضرت امام (ره) فرمودند شهید، زیباترین شکل از بندگی در پیشگاه حضرت حق و سندی بر حقانیت مسیری مقدس است. سخن از شهید روایتی است از انسان‌هایی که در بالاترین تراز و معیار بندگی جای گرفته اند. آنان با ایثار همه‌ هستی خود در راه اسلام و اعتلای وطن، به خدا پیوستند و تا همیشه‌ تاریخ، مدیون آنان خواهیم بود.

شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای دفاع از حرم، شهدای خدمت به ویژه کادر فداکار درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و شهدای عرصه گمنامی که در پیشگاه خدای تبارک و تعالی "عند ربهم یرزقون" اند.

بدون تردید عزت و آبروی امروز اسلام و امت اسلامی، مرهون خون های پاک و مطهر این عزیزان است که بر صحیفه سرخ آنان واژه‌ها و حقایق رفیع و ژرفی، چون عاشورا، کربلا، می‌درخشد و اینان همواره هدایت گر نسل‌های امروز و فردای جهان اسلام خواهند بود.

در سالروز ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا، به روح بلند همه شهدای راه حق به ویژه شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و گل سرسبد آنها شهید سلیمانی درود می‌فرستم و با گرامیداشت یاد و نام آنان، این روز را به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم خداوند متعال همه ما را قدردان شهدای گرانقدر انقلاب قرار دهد و به همه کسانی که در این راه مصداق روشن آیه «فَاسْتَبِقُوا الْخَیْرَات» هستند، عنایت فرماید.

دانش آموز خبرنگار*

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار