برپایی ۱۳۵ غرفه عرضه میوه شب عید در آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) - مدیر تعاون روستایی آذربایجان شرقی از برپایی ۱۳۵ غرفه عرضه میوه شب عید از اوایل هفته آینده در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برپایی ۱۳۵ غرفه عرضه میوه شب عید در آذربایجان شرقی

علی اکبر نژادرضا افزود: از این تعداد ۳۰ غرفه برای تبریز پیش بینی شده است و یک غرفه هم در محل اداره کل تعاون روستایی استان برپا خواهد شد.

وی اظهار کرد: یک هزار و ۳۵۰ تن پرتقال تامسون نایلون پیچ و ۷۰۰ تن سیب قرمز و سفید در سردخانه‌های استان ذخیره شده که حدود نصف آن‌ها در کلانشهر تبریز توزیع می‌شود.

نژاد رضا ادامه داد: توزیع پرتقال و سیب در استان تا ۱۳ فروردین از ساعت ۹ تا ۲۲ ادامه خواهد داشت؛ البته این توزیع به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه بازرگام و به صورت هوشمند نیز همزمان آغاز می‌شود.

وی با تقدیر از سازمان میادین شهرداری تبریز ادامه داد: اختصاص مکان و برپایی غرفه بر عهده سازمان میادین شهرداری تبریز بود و بنا به تاکید استاندار آذربایجان شرقی بیشتر غرفه‌های توزیع میوه شب عید در مناطق محروم و کمتر برخوردار خواهد بود.

مدیر تعاون روستایی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: سهمیه آذربایجان شرقی بر اساس مصوبه کارگروه استانی توزیع میوه شب عید تعیین شده که در تمام شهرستان‌های استان غرفه‌های توزیع میوه شب عید برپا می‌شود.

نژادرضا همچنین یادآور شد: قیمت میوه‌های شب عید هفته آینده در کارگروه توزیع میوه شب عید قبل از شروع توزیع مشخص می‌شود.

وی افزود: برای اینکه میوه راحت به دست مردم برسد ناظرانی از بسیج اصناف در محل غرفه‌ها مستقر می‌شوند و ناظران گشت سیار نیز از طریق اداره تعاون روستایی بر نحوه توزیع و قیمت این میوه‌ها نظارت می‌کنند البته شماره‌های تماس گزارش تخلفات و شکایات اعلام و بر روی بنر‌های سردرب غرفه‌ها درج می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار