زهرا مظفر:

تاریخ ایران سرشار از وجود ایثارگرانی است که با رشادت، زمینه استقلال را فراهم کرده‌اند

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران به مناسبت روز 22 اسفندماه روز شهید پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تاریخ ایران سرشار از وجود ایثارگرانی است که با رشادت، زمینه استقلال را فراهم کرده‌اند

متن پیام زهرا مظفر به شرح زیر است:

به نام خدا

و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموت بل احیاء ولکن لا تشعرون

کسی را که در راه خدا کشته شد، مرده نپندارید، بلکه او زنده جاوید است، ولیکن شما این حقیقت را نخواهید یافت

سلام و درود بر ارواح مطهر شهدا، آنان که با گذشتن از جان، استقلال، آزادی و عظمت، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای دولت و ملت شریف ایران رقم زدند. آن پویندگان راه حق که دعوت الهی را لبیک گفتند و تا ابد نام و یاد پرافتخارشان بر صفحه ی سپید روزگار و در تاریخ اندیشه ها با عزت و عظمت، ابدی و سرمدی خواهد ماند .

درود و سلام خدا بر دل‌های صابر و دریایی پدران، مادران و خانواده های معظم شهدا، که پس از سال‌ها از عروج عزیزان شان، همچنان استوار و ثابت قدم، به ما و نسل‌های آینده، درس بردباری و ایستادگی در برابر هدف می‌دهند.

تاریخ پر افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران سرشار از ایثار و ایثارگرانی است که با رشادت، فداکاری و از جان‌گذشتگی، زمینه استقلال، آزادی، ترقی و تعالی ایران اسلامی را فراهم کرده‌اند.

در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز ۲۲ اسفند، «روز بزرگداشت شهدا» نامگذاری شده است در واقع نمادی از اجرای رهنمود‌ها و منویات امامین انقلاب در ترویج یاد شهیدان و بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از جایگاه شهید و شهادت و نیز تاکید بر همنوایی مسئولان و آحاد جامعه در پاسداشت مقام شهداست.

اینجانب این روز را که به نام مقدس شهدا نامگذاری شده است را به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران سرافراز ایران اسلامی به خصوص خانواده معزز و معظم شهدا ی فرهنگی ودانش آموز تبریک وتهنیت عرض نموده و نسبت به مقام والای شهدا ادای احترام می‌نمایم.امید است همه مردم و مسئولینهمواره در راه خدمت رسانی به خانواده های محترم شهدا ،ایثارگران و جانبازان ‏سربلند و پیروز وادامه دهنده واقعی آرمان‌های والای امام راحل و شهیدان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار