سال 1401؛ موعد بهره‌برداری از متروی شهر پرند

تهران (پانا) - سال 1401 موعد بهره‌برداری از ایستگاه مترو شهر پرند است و این مهم با توجه به عزم جمعی متولیان امر،‌ باید محقق شود.

کد مطلب: ۱۲۶۳۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
سال 1401؛ موعد بهره‌برداری از متروی شهر پرند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو)، مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران در جریان بازدید از مسیر 19 کیلومتری خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر پرند و همچنین ایستگاه در حال تکمیل این شهر حومه‌ای پایتخت، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: واقعیت آن است که امتداد جنوبی خط یک مترو که 50 کیلومتر طول داشته و تا ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) رسیده است،‌ با بهره‌برداری از ادامه مسیر و مسافرگیری در ایستگاه شهر پرند است که به بهره‌وری مورد نظر نائل آمده و کارکرد واقعی خود را پیدا می کند.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در ادامه به سرمایه‌گذاری صورت گرفته در سال‌های اخیر برای تکمیل این خط تا شهر جدید پرند اشاره کرد و افزود: خوشبختانه توافق‌های خوبی با وزارت راه و شهرسازی،‌ استانداری تهران و شرکت عمران شهرهای جدید صورت گرفته تا با تأمین منابع مالی مورد نیاز، هزینه‌های انجام شده تا به امروز به نتیجه غایی منتج شود. با این اوصاف و نظر به اراده دست‌اندرکاران پروژه ، سال 1401 حتماً باید شهر پرند به شبکه مترو تهران متصل شود تا جمعیت قابل توجه این شهر از منافع و مواهب آن بهره‌مند شوند.

مسئولیت احداث مترو شهرهای اقماری پایتخت با وزارت راه و شهرسازی است و شرکت مترو تهران به لحاظ تجربه بالای ساخت راه‌آهن ریلی درون شهری، این پروژه را‌ در قالب مجری طرح راهبری می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار