پژمان جمشیدی: زیرخاکی عیدی مردم به من است

تهران (پانا) - ستاره «زیرخاکی» در اولین گفتگویی که درباره فصل سوم این سریال با برنامه «سریالیست» داشته، از ویژگی های این فصل و سختی کار در فضای جنگی حرف زده است.

کد مطلب: ۱۲۶۲۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
پژمان جمشیدی: زیرخاکی عیدی مردم به من است

پژمان جمشیدی بامداد امروز مهمان تلفنی برنامه «سریالیست» بود و در گفتگو با پدرام کریمی درباره سریال «زیرخاکی 3» گفت: این را عیدی مردم به خودم می‌دانم که اجازه می‌دهند با حضور در سریال‌ها در خانه‌هایشان دیده شویم. حضور در سریال مناسبتی برای من اتفاق جذاب و شیرینی است که می توانم در عید نوروز در تلویزیون جلوی دیدگان مردم باشم. از سریال‌های مناسبتی که در ماه مبارک رمضان و نوروز پخش شده است خاطرات خوبی دارم.

سریالی سخت که لحظاتش شیرین می گذرد

وی افزود: در روزهای آخر فیلمبرداری فصل سوم سریال «زیرخاکی» هستیم و امیدوارم این بار هم مثل دو فصل قبلی مورد اقبال مخاطبان قرار بگیرد. سریال سختی است اما به خاطر اینکه عوامل خیلی خوبی داریم شیرین می گذرد. این فصل از سریال 14 قسمتی است و فکر می کنم از 29 اسفند پخش آن شروع شود و تا 14 فروردین ادامه داشته باشد.

از فصل اول خانوادگی تا فصل سوم با فضای اسارت

این بازیگر در ادامه درباره مقایسه فصل های مختلف این سریال توضیح داد: فصل اول زیرخاکی کمی خانوادگی تر بود و بیشتر سه کاراکتر فریبرز، پری و کاوه را می دیدیم. فصل دوم کمی اتفاقات جنگی اضافه شد. در فصل سوم اسارت را می بینیم. قصه از اسارت شروع می شود و اتفاقات جذاب و بدشانسی های فریبرز همچنان ادامه دارد و پایانش کمی شیرین تر می شود. هم تِم اسارت و هم تِم جنگ را داریم.

جمشیدی یادآور شد: نمی توانم پیش بینی کنم که سریال چقدر مورد اقبال قرار می گیرد. همه عوامل از بالاترین رده که تهیه کننده کار باشد تا ما که کار را همراهی می کنیم تلاش کردیم سریال مورد اقبال قرار بگیرد.

برنامه‌هایی چون «سریالیست» بیشتر شوند

بازیگر سریال «پژمان» درباره تحلیل خود از برنامه «سریالیست» خطاب به کریمی اظهار کرد: به خاطر علاقه ام به شما و مجتبی فرجی که سالها است او را می شناسم، بعضی از قسمت های برنامه «سریالیست» را دیده ام. از زمانی که جام ستاره ها را برگزار می کردم و مجتبی جوان تر بود و به من کمک می کرد، او را می شناسم. برایش خوشحالم که پله های موفقیت و ترقی را طی می کند. گاهی سریال داشتم و به خاطر همزمانی با زمان فیلمبرداری نتوانسته ام برنامه را ببینم؛ خصوصیت خوب اخلاقی ما است که معمولا تلاش می کنیم رودروی هم از یکدیگر تعریف کنیم، اما صادقانه فکر می کنم برنامه هایی از این دست باید زیاد باشد که بدون تعارف کارها را نقد کنند و فکر می کنم باعث ترقی شود بیش تر از اینکه بخواهد باعث سرخوردگی شود.

«سریالیست» باعث می شود شاهد سریالهای باکیفیت تری باشیم

وی با بیان اینکه در رای گیری ها برخی خوشحال و برخی ناراحت می شوند، تاکید کرد: همیشه این در همه عرصه ها وجود دارد اما آنچه که برای من به عنوان یک بیننده اهمیت دارد این است که یک برنامه رسالت خودش را انجام بدهد. فکر می کنم «سریالیست» برای نقد صادقانه بسیار تلاش می کند و باعث بالا بردن سطح کیفی سریال ها می شود. نمی توانیم منکر این باشیم که در سال هایی دچار افت کیفی سریال ها بودیم اما امثال این برنامه ها باعث می شود سازندگان کارهای تلویزیونی بیشتر به خودشان بیایند و مراقب کیفیت کار باشند تا روز به روز شاهد پخش سریال های با کیفیت تری از تلویزیون باشیم.

پروداکشن پروپیمانی داریم

جمشیدی در پایان با اشاره به گرفتگی صدایش توضیح داد: صدایم کمی گرفته است. در سریال «زیرخاکی» در لوکیشن های جنگی بوده ام و ناخودآگاه از انفجارها درمی روم. کارهای جنگی خیلی سخت است. سکانس های کمی در قیاس با کارهای بزرگی که در سینما ساخته می شود، داریم، اما زمان پخش سریال خواهید دید که در «زیرخاکی3» چه پروداکشن پرو پیمانی داریم. سکانس های سخت، هیجان انگیز و عجیب و غریبی در این سریال داریم. صدای گرفته من هم به داستان این کار برمی گردد. امیدوارم در پایان کار روسفید باشیم.

آنچه یک سال در «سریالیست» گذشت

«سریالیست» که در سالجاری هر هفته پنجشنبه شبها روی آنتن می رود، در نظرسنجی آخرین قسمت خود توانست 89 درصد رضایت مخاطبان خود را داشته باشد، این برنامه در سال 1400 طی 57 قسمت روی آنتن رفته که 19 قسمت در نوروز 1400، 11 قسمت در محرم و 27 قسمت به صورت هفتگی پخش شده است.

در این قسمتها 180 کارگردان، نویسنده و بازیگر به برنامه آمده اند که مسن‌ترین آنها زنده یاد سیامک اطلسی با 85 سال سن بوده و مهبد بیور با 7 سال هم کم سن ترین مهمان بوده است. کاوه خداشناس نیز بازیگری است که با سه بار حضور در برنامه در این زمینه رکورد زده است.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی طی 57 قسمت بیش از 30 سریال تلویزیونی را بررسی کرده و 33 نظرسنجی هفتگی از مردم درباره علاقمندی هایشان در حوزه سریال سازی طی این قسمتها داشته که به گفته پدرام کریمی مجری برنامه نتیجه این نظرسنجی ها در قالب یک دفترچه به مدیران رسانه ملی ارائه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار