کشف احتکار کالاهای اساسی در تهران

تهران (پانا) - جانشین پلیس تهران بزرگ، از شناسایی و کشف انواع کالاهای اساسی احتکار شده به ارزش تقریبی 70 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
کشف احتکار کالاهای اساسی در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حمید هداوند با اعلام این خبر بیان کرد: با نزدیک شدن ایام پایانی سال و نظارت بر توزیع کالای اساسی در بازار، طرح مشترک بازرسی از انبارها و برخورد با محتکران اقلام ضروری به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره صمت طی چندین مرحله بازرسی از انبارها و مغازه‌های عمده‌فروشی مواد غذایی در شهر تهران یک انبار احتکار کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان را از قبیل انواع خشکبار و حبوبات نظیر نخود، لپه، پسته، برنج ایرانی و خارجی کشف کردند.

جانشین پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده را 70 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان کرد: در این راستا مالک انبار شناسایی و متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار هداوند خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و خرید شب عید، همچنین لزوم جلوگیری از قاچاق و احتکار در جهت تنظیم بازار، رفع نیازها و مایحتاج ضروری مردم در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس به شماره‌های 02166747243 و 09999871392 تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار