کشف بیش از 180 هزار عدد مواد محترقه در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت عمومی از کشف بیش از 180هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در 24 ساعت گذشته در پایتخت خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از 180 هزار عدد مواد محترقه در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیام کاویانی در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه حوادث چهارشنبه آخر سال، تیم های مختلف این پلیس از واحدهای صنفی مربوط بازرسی و موفق شدند در 24 ساعت گذشته 188 هزار و 983 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و همچنین 2 کلیو و 500 گرم اکلیل سرنج کشف کنند.

این مقام انتظامی به ارزش ریالی کالاهای کشف شده اشاره و اعلام کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را قریب به 2 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: در این عملیات به 223 واحد صنفی تذکر داده شد و 20 واحد صنفی ابلاغ اخطاریه پلمب دریافت کرده و همچنین 3 واحد صنفی با هماهنگی قضائی پلمب شد.

سرهنگ کاویانی در پایان به دستگیری 8 متهم که به تجمیع و توزیع و تولید مواد محترقه غیر مجاز می‌پرداختند اشاره کرد و گفت: پلیس با آماده‌باش کامل در شب چهارشنبه آخر سال در کنار مردم خواهد بود و افرادی که در چهارشنبه آخر سال اقدام به اخلال در نظم و امنیت عمومی و با رفتارهای هنجارشکنانه برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد کنند دستگیر و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار