معاون پرورشی منطقه کهریزک:

نشر احسان و نیکوکاری یک حرکت و همایش ملی است

کهریزک (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه کهریزک در جلسه شورای اداری کارکنان اداره آموزش و پرورش این منطقه، نشر احسان و نیکوکاری را یک حرکت و همایش ملی خواند.

کد مطلب: ۱۲۶۲۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نشر احسان و نیکوکاری یک حرکت و همایش ملی است

جلسه شورای اداری کارکنان اداره آموزش و پرورش کهریزک با حضور رئیس آموزش و پرورش منطقه، معاونین و کارشناسان، همزمان با اعیاد شعبانیه و پایان سال ۱۴۰۰ در اتاق شورای اداره آموزش و پرورش کهریزک برگزار شد.

زهرا بی‌پروا معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه کهریزک ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: نشر احسان و نیکوکاری یک حرکت و همایش ملی است که به معنای کمک به قشر آسیب‌پذیر جامعه است. این همایش ملی نشانه‌ نوع‌دوستی و مهرورزی است؛ برای کمک به خانواده‌های نیازمند دست در دست هم می دهیم تا در سال نو لحظاتی خوشایند برایشان رقم بزنیم.

در این جلسه محمدرضا افضلی‌نیا رئیس آموزش و پرورش منطقه به خلاصه‌ای از فعالیت‌های انجام شده در طی سال تحصیلی اشاره کرد و در ادامه بیان کرد: ضرورت دارد که همکاران از هم‌اکنون جهت شروع سال تحصیلی آینده آمادگی لازم را داشته باشند.

وی به خدمت‌رسانی و تکریم ارباب رجوع، برنامه‌ریزی جهت تأمین و ساماندهی نیروی انسانی، بررسی مدارس، عملکرد مدیران و دقت در پاسخگویی به بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌ها اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار