محمد اهلی:

نیاز واحد‌های صنعتی به فناوری‌های جدید احصا و برطرف می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل عنوان کرد نیاز‌های فناورانه واحد‌های صنعتی این استان در حوزه‌های مختلف تحقیق و توسعه احصا و پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۲۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نیاز واحد‌های صنعتی به فناوری‌های جدید احصا و برطرف می‌شود

به گزارش شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار کرد: حرکت در مسیر پژوهش در توسعه و توانمندسازی واحد‌های تولیدی نقش اساسی دارد که با همکاری مشاورین و واحد‌های صنعتی، نیاز‌های فناورانه واحد‌های صنعتی در حوزه‌های مختلف تحقیق و توسعه احصاء و پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: دانش و فناوری یکی از ضروریات مهم توسعه صنعت و واحد‌های تولیدی است که برای حل این مشکل، لیست اولویت‌های پژوهشی در شرکت شهرک‌های صنعتی احصاء و در اختیار پژوهشگران و کارشناسان قرار داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ادامه داد: با فعالیت‌های پژوهشی می‌توان فرآیند فناوری را در صنعت نهادینه کرد و با بهینه کردن سرمایه گذاری ها، به سمت اقتصاد دانش مدار حرکت کرد.

اهلی تصریح کرد: باروری و به‌کارگیری طرح‌ها و ایده‌های فنآورانه و کارآفرین در کشور، باعث رشد و توسعه صنعت و زمینه ساز شکوفایی ایده‌های کارآفرین و خلاق خواهد شد.

وی با بیان اینکه حمایت از شناسایی، ارزیابی و دسته بندی نیاز‌ها و مسائل فناورانه صنایع از جمله مواردی است که مورد حمایت شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرد، گفت: با شناسایی نیاز‌های فناورانه و احصاء مشکلات واحد‌های تولیدی، از واحد‌هایی که نیاز به رفع نیاز فناوری دارند در زمینه‌های مختلف از قبیل انتقال تکنولوژی حمایت مالی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان افزود: بدین منظور در سال ۱۴۰۰ مشکلات فناوری ۱۰ واحد تولیدی استان مورد شناسایی و بررسی قرار گرفت که از این بین برای یک واحد صنعتی رفع نیاز فناوری انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار