اولین استودیوی تخصصی کشور در حوزه نیکوکاری رونمایی می‌شود

تهران (پانا) - آیین رونمایی از تولیدات هنری و رسانه‌ای استودیو نیک‌سو و تقدیر از هنرمندان نیکوکار در عرصه سینما، چهارشنبه 18 اسفندماه از ساعت 18تا 20 در محل سالن سینماتوگراف موزه سینمای ایران واقع در تجریش، باغ فردوس برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۲۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین استودیوی تخصصی کشور در حوزه نیکوکاری رونمایی می‌شود

به گزارش روابط عمومی خیر ماندگار، بر اساس این گزارش، در این برنامه تعدادی از تولیدات هنری استودیو نیک‌سو برای حاضران به اکران در می‌آید و در ادامه، بهروز شعیبی، کارگردان و بازیگر سینما؛ سیدهادی محقق، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس و محمدعلی فارسی، مستندساز کشورمان از جمله چهره‌هایی هستند که در این برنامه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

عموم علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به شکل حضوری و یا به شکل مجازی از صفحه اینستاگرام خیر ماندگار به نشانی khairemandegar و صفحه اینستاگرام استودیو نیک‌سو به نشانی niksoostudio به صورت زنده و مستقیم تماشا کنند.

گفتنی است استودیو نیک‌سو(وابسته به مرکز فرهنگ نیکوکاری) نخستین استودیوی تخصصی کشور در حوزه ترویج نیکوکاری است که در ابتدای سال 1400 تأسیس شد و به تولیداتی همچون انیمیشن، فیلم کوتاه و پادکست و برگزاری کارگاه‌های هنری با محور ترویج نیکوکاری اقدام می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار