استشمام عطر مهربانی در کوچه پس کوچه‌های شهر

گلستان (پانا) - مدیرکل آموزش پرورش استان گلستان جشن نیکوکاری را یکی از محل‌های مناسبی دانست که می‌تواند نقش اجتماعی دانش‌آموزان در آن فرصت بروز و ظهور داشته باشد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
استشمام عطر مهربانی در کوچه پس کوچه‌های شهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار بیان کرد: همکاران، اولیا و دانش آموزان باید بدانند که هر برنامه ای که در آموزش و پرورش رقم می‌خورد، برای خود پیوست هایی دارد و اگر این پیوست ها نباشد ما به مقصودی که داریم نخواهیم رسید. امروز با قرار گرفتن در جشن نیکوکاری پیوست هایی را ترسیم کرده ایم. ما در نظام تعلیم و تربیت تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نقش اجتماعی که فرزندان شما در آینده قبول خواهند کرد را جاری و ساری کنیم.

وی ادامه داد: یکی از محل های خوبی که می‌تواند در آن نقش اجتماعی دانش آموزان فرصت بروز و ظهور داشته باشد، مسئله انفاق، کمک، نوع دوستی و‌ مشارکت پذیری دانش آموزان عزیز است. ما جشن نیکوکاری و جشن عاطفه ها را بهانه ای برای نهادینه شدن شهروند تراز انقلابی و مسئولیت پذیر شدن دانش آموز در آینده قرار می‌دهیم. امروز دور هم جمع شده ایم تا به دیگر دوستانی که بضاعت کمی دارند کمک کنیم و لبخندی بر لب های آنان بنشانیم، هرچند اندک اما ما هستیم و شما تنها نیستید، چرا که این قطره قطره ها دریایی خواهد شد و دل بسیاری از دانش آموزان را در ایام عید شاد خواهد کرد.
در ادامه مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: نهادی که بر اساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام شکل گرفته، بایستی پیام‌آور فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی باشد و غیرت و کرامت انسانی را در حمایت از محرومان حفظ کند و مأموریت اصلی آن در شرایط کنونی، توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای خانواده های تهیدست و همچنین رعایت کرامت و حرمت کمک شوندگان است.
وی تاکید کرد: من به نمایندگی از تمامی دانش آموزان نیازمند از همکاری و همیاری شما عزیزان تشکر ویژه دارم و یقین دارم که این کمک ها چندین برابر به خودتان باز خواهد گشت. ما همواره منتظر شما هستیم تا با دست های مهربان خود مشکلاتی از افراد نیازمند را برطرف کنید، خاطره پوشیدن لباس نو در عید نوروز، یکی از بهترین خاطرات کودکی همه ماست؛ با کمک‌های خود به کودکان نیازمند خاطره‌ای خوش برای کودکان محروم رقم بزنیم، زیرا احسان و نیکوکاری همیشه و در تمامی دوران ها پیدار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار