امانی: بزرگترین دستاورد شورای عالی آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین است

معلمان و مدیران سرمایه‌های آموزش و پرورش هستند/ نقطه آغاز شورای عالی آموزش و پرورش مدرسه دارانی بودند که در کشور تلاش کردند

تهران (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به سرمایه‌های عظیم این وزارتخانه گفت اولین سرمایه عظیم امروز کشور معلمان و مدیران هستند این افراد با بدنه آموزش و پرورش آشنا هستند و دانش کافی در این راستا دارند.

کد مطلب: ۱۲۶۱۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
امانی: بزرگترین دستاورد شورای عالی آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین است

محمود امانی تهرانی در مراسم بزرگداشت یکصدمین سال تاسیس شورای عالی آموزش و پرورش در مدرسه تاریخی دارالفنون ضمن تبریک اعیاد شعبانیه یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت و اظهار کرد: بزرگانی امروز درباره شورای عالی آموزش و پرورش صحبت می‌کنند. امیدوارم بتوانیم گام‌های موثری را برای خفظ این میراث گرانقدر برداریم.

وی افزود: اولین سرمایه عظیم امروز کشور معلمان و مدیران هستند این افراد با بدنه آموزش و پرورش آشنا هستند دانش کافی در این راستا دارند امروز دغدغه این افراد فراتر از یادگیری است.

امانی سرمایه‌ دوم آموزش و پرورش را کارشناسان خواند و ادامه داد: نقطه آغاز شورای عالی آموزش و پرورش مدرسه دارانی بودند که در کشور تلاش کردند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش بیان کرد: اصالت، استقرار و اتقان مصوبات از جمله سرمایه‌های شورای عالی هستند. ما در تصویب مصوبات از شتاب زدگی به دور هستیم. بزرگترین دستاورد شورا سند تحول بنیادین است که شاید در کشور هیچ سندی به این اندازه مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار نگرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار