زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد

تهران (پانا) - مدیر نظارت بر بورس‌ها و ناشران گفت مشمولان برای دریافت سود سهام عدالت خود اقدامی نکنند، سودها تا پایان هفته به حسابشان واریز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن خدابخشی مدیر نظارت بر بورس ها و ناشران گفت: از ۷ شرکتی که اعلام شد سود سهام عدالت را واریز نکرده اند، حالا فقط دو شرکت مخابرات و سیمان دشتستان هیچ سودی واریز نکرده اند که با آن ها برخورد می شود.

خدابخشی افزود: با توجه به پیگیری انجام شده طی همین هفته سایر شرکت ها که بخشی از سود خود را واریز کرده بودند، تمامی سود را نیز پرداخت خواهند کرد و تا اواخر همین هفته سود‌ سهامدارن عدالت واریز می شود.

طبق گفته وزیر امور اقتصادی و دارایی مقرر شده به دارندگان سهام عدالت ۵۳۰هزار تومانی، ۵۵۰هزار تومان و به دارندگان سهام عدالت یک میلیونی، حدود یک‌میلیون تومان سود پرداخت شود.

مدیر نظارت بر بورس ها و ناشران در ادامه گفتگو با بخش خبری ۲۱ گفت: سرمایه گذاران در خرید و فروش سهام، ارزش سهام یک شرکت را بررسی کنند و تحت تاثیر مظنه های آن قرار نگیرند.

به گفته خدابخشی از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ عمق نمایش سفارش‌ها از ۵ مظنه به ۲۰ مظنه خواهد رسید.

در راستای رفع دغدغه‌های مطرح شده در جلسه با ریاست قوه‌قضائیه، هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار اقدام به بررسی نمایش عمق مظنه (سفارش‌های خرید و فروش) برای همه معامله‌گران کرد و تصمیم به افشای تمام مظنه‌ها گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار