مدیران در حمایت از سرمایه گذاری ها جدی باشند

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل با بیان اینکه بخش تولید برای توسعه اقتصادی استان باید رونق گیرد، حمایت مدیران از سرمایه گذاری ها را مورد تاکید قرار داد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیران در حمایت از سرمایه گذاری ها جدی باشند

به گزارش استانداری اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهارکرد: مسائل واحدهای تولیدی خط قرمز ماست و مدیران باید مشکلات سرمایه گذاری ها در بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری را برطرف و در این خصوص با جدیت اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری هفتگی جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در روزهای سه شنبه ،از واحدهای دارای مشکل خواست برای بررسی و رفع مسائل خود در این روز به استانداری مراجعه کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه سرمایه گذاری و تولید در استان باید به صورت جهشی رونق یابد، حرکت های جهادی مدیران بانکی را نیز در این راستا مورد تاکید قرار داد.

عاملی با اشاره به برگزاری ۳۶ جلسه ستاد تسهیل در طول پنج ماه اخیر ، از بررسی ۱۵۰ پرونده و صدور ۲۵۰ مصوبه خبر داد و گفت: واحد پیگیری اجرای مصوبات در استانداری به صورت مستمر فعال بوده و تاکنون ۶۰ درصد از مصوبات عملی شده است.

گفتنی است : در این جلسه مشکلات بیش از ۲۰ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفته و هماهنگی های لازم برای رفع این مسائل با بانک ها و مدیران کل استانی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار