ساماندهی اپراتورهای رزرو خدمات

تهران (پانا) - معاون عروجیان سازمان بهشت حضرت زهرا(س) از تجهیز و نوسازی ناوگان تشریفات تدفین و ساماندهی اپراتورهای رزرو خدمات خبر داد، به‌طوری که امکان رزرو خدمات تا 20 دقیقه قبل از شروع مراسم هم فراهم شده است.

کد مطلب: ۱۲۶۱۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی اپراتورهای رزرو خدمات

به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا، روح الله محسنی با بیان این مطلب گفت: در راستای ارائه خدمت بی منت به شهروندان پایتخت و خانواده‌های داغدار و همچنین حرکت در مسیر تبدیل بهشت حضرت زهرا به سازمانی خدماتی-درآمدی، یکی از وظایف ما، ساماندهی امور تشریفات مراسم تدفین و سر مزار و رفع نواقص موجود در این حوزه بوده است.

وی افزود: در دوره جدید مدیریت، در این زمینه اقداماتی را در دستور کار قرار دادیم که خروجی آن رفاه بیشتر خانواده های داغدار و تسریع روند خدمات رسانی باشد.

معاون عروجیان سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در واحد تشریفات گفت: پیگیری برای تکمیل نواقص و تجهیز و نوسازی میز و صندلی به 30 هزار عدد و ساماندهی اپراتورهای رزرو خدمات در هر سه حوزه(میز و صندلی، اکو و مداح، و تشریفات سر مزار) از جمله این اقدامات بوده است.

محسنی اضافه کرد: برای جلوگیری از ورود نیروهای خارج سازمان و دلالان، برای تمامی پرسنل کارت‌های شناسایی و البسه مناسب شامل کت و شلوار مشخص تهیه شده است که تا قبل از فرارسیدن نوروز در اختیار پرسنل قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی نیز گفت: برگزاری جلسه آموزشی با مداحان سازمان، و همچنین اطلاع رسانی وسیع به منظور اعلام هزینه‌های خدمات و ممنوعیت ادوات موسیقی و سیستم‌های صوتی حرفه ای برای رفاه حال دیگر شهروندان از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

معاون عروجیان سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با اشاره به نوسازی صندلی های فرسوده، بهسازی سیستم های صوتی و افزایش سقف رزرو میز و صندلی در کلیه قطعات گفت: راه اندازی کانکس واقع در قطعه 103 برای رزرو میز و صندلی به صورت حضوری، امکان رزرو کلیه خدمات تشریفات در تمامی درگاه های حضوری مستقر در سازمان، و ساماندهی سایت سازمان به منظور رزرو همه خدمات با بهترین برندهای موجود از جمله دیگر اقداماتی است که در راستای ارائه خدمات بی منت به شهروندان آماده و ارائه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار