شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور جنایت خونین پیشاور را محکوم کرد

تهران (پانا) - شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور جمهوری اسلامی ایران در واکنش به جنایت خونین پیشاور پاکستان، ضمن محکومیت شدید این جنایت انسانی با ملت بزرگ پاکستان و خصوصا خانواده‌های شهدای مظلوم و مجروحین حادثه نماز جمعه مسجد کوچا رسالدار اظهار همدردی کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور جنایت خونین پیشاور را محکوم کرد

در بیانیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور جمهوری اسلامی ایران آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در اولین جمعه از ماه شعبان المعظم؛ ماه پیامبراعظم صلی الله علیه وآله وسلم،نماز جمعه مسجد کوچا رسالدار شهر پیشاور رنگ خونگرفت و دلهای مسلمانان را داغدار کرد.

این بار نیز مسلمانان مظلوم و پیروان اهلبیت پیامبر اعظم علیهم السلام هدف خشم و کینه ی مزدورانی قرار گرفتند که به نیابت از اربابان صهیونیست و آمریکایی خود، وحدت ملت مسلمان و برادر پاکستان رانشانه رفته اند و قصد دارند با این گونه عملیات کور و خشونت بارشعله های آتش تفرقه را بیش از پیش برافروزند.قطعا مردم فهیم و هوشیار پاکستان از همه اقوام و مذاهب با درک صحیح از توطئه هاینفاق افکنانه مزدوران استکبار،نقشه های شوم آنان را خنثی خواهند ساخت.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ایران اسلامی،ضمن محکومیت شدید این جنایت انسانی با ملت بزرگ پاکستان و خصوصا خانوادههای شهدای مظلوم و مجروحین حادثه نماز جمعه مسجد کوچا رسالدار اظهار همدردی می کند و از دولت و دستگا ه های امنیتیپاکستان می خواهد بااتخاذ تدابیر قاطعانه ازتکرار این گونه حوادث خونبار جلوگیری کنند.

به ارواح پاک شهیدان نماز جمعه خونین مسجد کوچارسالدار درود می فرستیم و برای مجروحان این حادثه غمبار شفای عاجل و صبر واجر را آرزو می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار