توضیح رئیس کمیته امداد درباره پرداخت عیدی به مددجویان

تهران (پانا) - رئیس کمیته امداد در خصوص پرداخت «عیدی» به مددجویان تحت پوشش این نهاد توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
توضیح رئیس کمیته امداد درباره پرداخت عیدی به مددجویان

مرتضی بختیاری در حاشیه همایش قرض نیکو با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهوری گفت: یکی از ماموریت‌های دولت، ریشه‌کن شدن فقر مطلق است. در این زمینه کمیته امداد گزارش مستند خود را به دولت ارائه داده است. رئیس‌جمهوری به معاون اول دستور تشکیل کارگروه تخصصی را داده و این کارگروه تشکیل و جمع بندی شده و در جلسه شورای عالی رفاه نیز پیگیری آن انجام شد.

رئیس کمیته امداد درباره هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد: جشن نیکوکاری از امروز شروع و با توجه به اینکه آغاز ماه رمضان نیز پس از ایام نوروز است، به جشن رمضان نیز متصل می‌شود. تمام مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر کشور آماده قبول کمک‌های مردمی هستند تا در آستانه سال تحویل به نیازمندان کمک شود.

رئیس کمیته امداد در خصوص پرداخت عیدی به مددجویان تحت پوشش این نهاد گفت: بعد از برگزاری جلسه شورای عالی رفاه با حضور رئیس جمهوری و طرح مطالبی در زمینه پایش فقر، پیگیری‌هایی در این زمینه انجام شد و رئیس جمهوری دستورات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در این راستا دادند. از این رو برای عیدی مددجویان منتظر نتیجه کارگروه تشکیل شده در این شورا هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار