مراسم تجدیدمیثاق مربیان امور تربیتی با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا برگزار می‌شود

مشهد (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت به مناسبت گرامیداشت هفته امور تربیتی مراسم تجدید میثاق مربیان امور تربیتی با آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و شهدای گرانقدر در بهشت رضا مشهد برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۰۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجدیدمیثاق مربیان امور تربیتی با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا برگزار می‌شود

سید اسماعیل اصغرزاده در گفت و گو با پانا ضمن تبریک هفته امور تربیتی در تشریح برنامه های معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان در هفته امور تربیتی گفت: در روز اول هفته امور تربیتی همکاران ستادی در برنامه کشوری که با حضور مقام عالی وزارت برگزار شد شرکت کردند. همچنین برنامه متمرکز استانی گرامیداشت هفته امور تربیتی با حضور اعضای ستاد و ادارات تابعه در دارالقرآن حرم مطهر رضوی برگزار شد.

وی افزود: برگزاری دوره ضمن خدمت، دیدار با خانواده شهدای امور تربیتی، شرکت در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه ها توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیران ادارات شهرستانها و مناطق و حضور در مدارس و تقدیر از عوامل پرورشی مدارس از برنامه های دیگر هفته امور تربیتی است.

اصغرزاده اظهار کرد: غبارروبی مزار مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی و شهدای گرانقدر در روز پنج شنبه 12 اسفند ماه در گلزار شهدای بهشت رضا مشهد با حضور اعضای ستاد استان، پیشکسوتان امور تربیتی و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، همچنین اعضای ستاد ادارات نواحی و مناطق برگزار می شود.

وی افزود: جلسه‌ای با حضور مدیرکل و اعضای ستاد گرامیداشت هفته تربیت اسلامی استان با ستادهای شهرستانها، نواحی و مناطق برگزار در روز شنبه 14 اسفند ماه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار