اکران آنلاین مستندسینمایی «خط باریک قرمز» از ۱۱ اسفند در هاشور

تهران (پانا) - مستندسینمایی «خط باریک قرمز» اکران آنلاین خود را از فردا در پلتفرم هاشور آغاز می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۶۰۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اکران آنلاین مستندسینمایی «خط باریک قرمز» از ۱۱ اسفند در هاشور

به گزارش روابط عمومی، اکران آنلاین فیلم مستندسینمایی «خط باریک قرمز» به کارگردانی فرزاد خوشدست از چهارشنبه ۱۱ اسفند در پلتفرم هاشور آغاز می‌شود.

این مستند که پیش از این در سینماهای «هنروتجربه» اکران پرده‌ای موفق را پشت سر گذاشته است، حال در قالب اکران آنلاین نیز در دسترس علاقمندان است.

اکران آنلاین «خط باریک قرمز» از ساعت ۱۷ چهارشنبه ۱۱ اسفندماه در صفحه ویژه هنروتجربه در هاشور آغاز می‌شود.

نسخه سریالی این مستند نیز از تاریخ ۸ خرداد تا ۷ اسفند ۱۴۰۰ از شبکه مستند سیما روی آنتن بود. همچنین این فیلم چهار هفته در پلتفرم نماوا نیز اکران آنلاین شده بود.

«خط باریک قرمز» داستان یک گروه مجرم نوجوان در یک زندان است که با کمک چند مربی بازیگری تصمیم می‌گیرند یک نمایش را روی صحنه ببرند و ناگفته های زندگی خود را از این طریق بیان کنند تا اگر این نمایش موفق بود به این بهانه و برای اجرا در جشنواره بین المللی تئاتر فجر از زندان خارج شوند، اما تعدادی از آن‌ها برای روز اجرا، نقشه فرار می‌کشند…

توماج دانش بهزادی، فرهاد اصلانی، هنگامه قاضیانی، امیر دژاکام، افشین هاشمی، آرش آبسالان، یاسر خاسب و تعدادی از نوجوانان کانون اصلاح و تربیت در این اثر حضور دارند.

عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: فرزاد خوشدست، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، تدوینگر: آرش زاهدی اصل، موسیقی: صبا ندایی، صدا: محمود کاشانی، صداگذار : بهروز شهامت و شاهین خاکپور، طراح لباس: الهام شعبانی، طراح گریم: محمد رضا عباسی، مجری طرح و مدیر تولید: دُری رضایی، تهیه‌کنندگان: نگار اسکندرفر، فرزاد خوشدست، عکاس: ارسلان امانتی، مشاور رسانه ای و روابط عمومی: نغمه دانش آشتیانی، همکار: سپیده شریعت رضوی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار