وزیر آموزش و پرورش خبر داد

آخرین جزئیات درباره صدور کد کارمندی معلمان حق‌التدریس

رهنمودهای امام (ره) به دانش‌آموزان در قالب برنامه‌های تشکل‌های دانش‌آموزی ارائه می‌شود/مربیان تربیتی از مهم‌ترین عناصر بودند که اهداف امام (ره) و شهدا را پیگیری می‌کردند

تهران (پانا) _ وزیر آموزش و پرورش درباره موضوع صدور کد پرسنلی معلمان حق التدریس گفت این امر در حال پیگیری و بررسی است و جلسه‌ای برای نهایی شدن آن برگزار شده تا این افراد نیز تعیین تکلیف شوند.

کد مطلب: ۱۲۵۹۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
آخرین جزئیات درباره صدور کد کارمندی معلمان حق‌التدریس

یوسف نوری در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) در روز هشتم اسفندماه همزمان با گرامیداشت هفته امور تربیتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توفیق شد امروز در کنار مرقد امام خمینی (ره) حضور داشته باشیم و در روز هشتم اسفند سالروز نهاد مقدس امور تربیتی با شهیدان رجایی و باهنر تجدید میثاق کنیم.

وی افزود: این امر یعنی در پیرو امام (ره) باشیم و آینده سازان مملکت اسلامی را آنگونه تربیت کنیم که آنان خواسته اند امیدوارم بتوانیم با کمک مربیان این اقدام را انجام دهیم.

وی درباره اقدام وزارت آموزش و پرورش در جهت تبیین رهنمودهای امام راحل (ره) به دانش‌آموزان اشاره کرد: رهنمودهای امام (ره) در قالب برنامه‌های مختلف مانند تشکل‌های دانش‌آموزی به دانش‌آموزان ارائه می‌شود که خدمات موثری به آنان می‌دهد بنا داریم براساس سند تحول بنیادین از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: امروز سالگرد تاسیس نهاد امور تربیتی است که با درایت شهیدان رجایی و باهنر تاسیس شده این پایه گذاران بنایی را گذاشتند که در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی تاثیر زیادی داشت مربیان تربیتی از مهم ترین عناصر بودند که اهداف امام (ره) و شهدا را پیگیری می‌کردند.

نوری با اعلام اینکه امروز به صورت نمادین از برخی مربیان پرورشی تجلیل شد، ادامه داد: درباره ترویج فرهنگ شهادت نیز برنامه‌های زیادی داریم که با کمک بخش‌های مختلف اجرایی می‌کنیم کنگره شهدا در تمام مناطق برگزار می‌شود چراکه تجلیل از مقام شهدا تاثیر تربیتی زیادی دارد.

وزیر آموزش و‌ پرورش درباره صدور کد پرسنلی معلمان حق التدریس نیز گفت: این امر در حال پیگیری و بررسی است و جلسه ای برای نهایی شدن آن برگزار شده تا این افراد نیز تعیین تکلیف شوند.

وی همچنین درباره ساماندهی مدارس کانکسی نیز افزود: ۵ هزار مدرسه زیر ۵ دانش‌آموز داریم تعداد مدارس کانکسی ۴ هزار مدرسه و تعداد مدارس سنگی هم ۴ هزار مدرسه است. اگر جایی دانش‌آموز بدون مدرسه باشد باید به ما اعلام شود. شب گذشته نیز جلسه ای برای مدارس کانکسی و سنگی داشتیم که با تامین اعتبار تعداد این مدارس را کم خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار