رئیس شورای شهر تهران:

شورای شهر از دل مردم برخاسته و نمایندگان مردم است

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت که شورا از دل مردم برخاسته و نمایندگان مردم است و با همه اقشار و صنوف مردم در ارتباط نزدیک و صمیمانه است و یکی از گروه‌هایی که در کشور فعال هستند و می‌تواند فعالیت آنها مستمر واقع شود سازمان‌های مردم نهاد است.

کد مطلب: ۱۲۵۹۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
شورای شهر از دل مردم برخاسته و نمایندگان مردم است

مهدی چمران در ابتدای پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: ابتدا سالروز شهادت امام موسی کاظم را تسلیت می‌گویم و امیدوارم از شهادت این شهید بزرگ و امامت ولی بعد از پیامبر به خوبی از زندگی او و مبارزات و مجاهدات او درس بگیریم و درس بیاموزیم.

وی همچنین با تبریک مبعث پیامبر گفت: ۲۷ رجب سالروز مبعث حضرت رسول اکرم است و پیشاپیش این روز بزرگ را تبریک می گویم و انشالله همانگونه که رسول اکرم توانست تحولی بزرگ در دنیا ایجاد کند که همچنان ادامه دارد بتوانیم درس بگیریم و بیاموزیم و بعثتی دوباره را که با انقلاب آغاز کردیم به سر منزل مقصود برسانیم.

چمران با اشاره به سالروز جهانی سمن‌ها گفت: شورا از دل مردم برخاسته و نمایندگان مردم است و با همه اقشار و صنوف مردم در ارتباط نزدیک و صمیمانه است و یکی از گروه هایی که در کشور فعال هستند و می تواند فعالیت آنها مستمر واقع شود سازمان های مردم نهاد است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: سمن‌ها می‌توانند بسیاری از مسایل را در شهر و کشور رصد کنند و با هماهنگی آنها اتفاقات خوبی رخ دهد. فعالان سازمان‌های مردم نهاد را ارج می‌نهمیم و‌ امیدواریم در مسیر خود موفق باشند.

وی گفت: شورای شهر تهران به این دلیل که سمن‌ها بهتر می‌توانند کار کنند براساس ماده ۷۰ قانون و برنامه سوم تصمیم گرفت که در ساماندهی و هماهنگی با سمن‌ها پیشگام باشد و به ویژه در پیش برد مسایل شهری با سمن‌ها باشد چرا که در مسأله شهری که اگر همراهی مردم نباشد عملی نخواهد شد و یکی از بهترین راه‌ها سمن‌ها هستند و می‌توانند در این زمینه فعال باشند و در مسایل عمده شهر با همکاری یکدیگر برنامه‌های خوبی را در شهر اجرا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار