هدف ما مدیریت جهادی و انقلابی و قر ار دادن مدارس در تراز انقلاب اسلامی است

پانا(تهران)-مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 ضمن اعلام اینکه هدف مدیریت جهادی و انقلابی و قرار دادن مدارس در تراز انقلاب اسلامی است؛ توجه مدیران به سند تحول بنیادین و اسناد بالا دستی، منویات مقام معظم رهبری و سیاست های وزارت اموزش و پرورش را از اصول اولیه تربیت آموزشی و فرهنگی دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۹۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف ما مدیریت جهادی و انقلابی و قر ار دادن مدارس در تراز انقلاب اسلامی است

مدیریت آموزش وپرورش منطقه 6 تهران در اولین روزهای انتصاب با مدیران مقاطع تحصیلی دیدار کرد.

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 6 تهران به نقل از معاون آموزش ابتدایی، اولین جلسه با نمایندگان مدیران ابتدایی با حضور حمید ضیاءپور مدیر آموزش و پرورش منطقه 6، صمدی معاون آموزش ابتدایی، غلام زاده کارشناس مسئول آموزش ابتدایی، جمعی از نمایندگان مدیران ابتدایی در اولین هفته انتصاب ایشان در اسفند ماه 1400 در سالن کنفرانس منطقه برگزار شد.

در این دیدار ضیاءپور ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های همکاران بیان کرد: دوره ابتدایی یکی از ارکان مهم آموزش و پرورش و سرنوشت ساز برای دانش آموزان است.

وی تاکید کرد: دوره ابتدایی به عنوان یک سکوی پرتاب برای سایر دوره های تحصیلی در جهت تربیت دانش آموزانی با رویکرد هویت ملی اسلامی است.

همچنین در ادامه افزود سند تحول دارای قوانین کلی است که باید به زبان مدرسه ترجمه و در مدرسه اجرایی شود. و مدیران برنامه محوری را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

سپس با اشاره به عملیاتی کردن سند تحول در کلیه ساحت ها ( در هرپایه)، معیارهای سنجش تعریف شده و در پایان سال کلیه دانش آموزان در همان معیارها ارزیابی و تعیین شود چه تعداد دانش آموزان به اهداف مورد نظر(رفتاری و اهداف جزئی) دست یافته اند.

ضیاءپور تاکید کرد: هدف ما مدیریت جهادی و انقلابی و قر ار دادن مدارس در تراز انقلاب اسلامی می باشد. و توجه مدیران به سند تحول بنیادین و اسناد بالا دستی، منویات مقام معظم رهبری، سیاست های وزیر محترم مورداز اصول اولیه تربیت آموزشی و فرهنگی است.

سپس الزامات موفقیت در کارها را داشتن روحیه ی تیمی و همدلی و تعاملی برشمردند و تاکید کردن همه مدیران دغدغه آموزشی و فرهنگی داشته باشند و از حاشیه پردازی بپرهیزند.

صمدی ضمن خیرمقدم به ورود آقای ضیاءپور به عنوان مدیر جدید منطقه آرزوی توفیقات روز افزون برای ایشان داشته و در ادامه به معرفی مدارس ابتدایی منطقه پرداخت و گزارشی مختصری از روند فعالیت های حوزه ابتدایی و کارگروه مدیران (در قالب ساحت های تعلیم و تربیت ) پرداخت.

در پایان مدیران ضمن معرفی خود و سوابق کاری گزارشی مختصر از دستاوردهای هرکارگروه ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار