تاکید بر راه‌اندازی هر چه سریع‌تر سیستم مانیتورینگ ترافیک در اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون رییس کل دادگستری اردبیل عنوان کرد به منظور پیشگیری از تخلفات، آسیب‌ها و جرایم ناشی از بی‌نظمی، ترافیک و نابسامانی به زودی سامانه هوشمند کنترل ترافیک راه‌اندازی می‌شود و دستگاه‌های ذی‌ربط برای اتمام این پروژه بیش از پیش اهتمام کنند.

کد مطلب: ۱۲۵۸۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر راه‌اندازی هر چه سریع‌تر سیستم مانیتورینگ ترافیک در اردبیل

به گزارش دادگستری اردبیل، جلال آفاقی، معاون رییس کل دادگستری اردبیل در جلسه با اعضای شورای ترافیک استان اظهار کرد: کاهش ترافیک مرکز استان با هوشمندسازی کنترل ترافیک به منظور افزایش نظم و آسایش عمومی پیگیری می‌شود.

وی افزود: با پیگیری‌های قبلی این معاونت به منظور پیشگیری از تخلفات، آسیب‌ها و جرایم ناشی از بی‌نظمی و ترافیک و نابسامانی در این خصوص به زودی این سامانه هوشمند راه‌اندازی می‌شود که در افزایش رضایت‌مندی و آسایش شهروندان اردبیلی بسیار موثر است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همچنین ساماندهی میوه فروش‌های سیار، ایجاد پارک‌سوار برای خودروهای سواری مسافربری بین شهری، افزایش پارکینگ عمومی در سطح شهر و تعیین تکلیف سریع مجتمع‌های پزشکان واقع در محل‌های شلوغ و پرتردد و نامناسب شهر را خواستار شد.

آفاقی به اقدامات پیشگیرانه دستگاه قضایی استان در معضلات ناشی از این نارسائی‌ها و تخلفات شهری اشاره و تصریح کرد: از دستگاه‌های ذی‌ربط انتظار می‌رود تا به وظایف قانونی خویش و مصوبات مربوطه هرچه سریعتر عمل کنند.

در این جلسه صفری، شهردار اردبیل هم گزارشی از اقدامات شهرداری در خصوص مصوبات کمیته پیشگیری از تخلفات شهری به ویژه راه‌اندازی سیستم مانیتورینگ کنترل ترافیک ارایه داد.

گفتنی است ایجاد کمربند سبز در اردبیل، بازنگری در وضعیت سرعت‌گیرهای معابر و اعمال اصلاحات فنی و یا ایجاد در مناطق مورد نیاز، از جمله مطالب مورد بحث در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار