رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش استان بوشهر:

شهرداری‌ها به تکلیف قانونی خود در مقابل آموزش و پرورش عمل کنند

کاکی (پانا) - رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت شهرداری‌ها به تکلیف قانونی برای واریز 3 درصد درآمد خود به حساب آموزش و پرورش عمل کنند.

کد مطلب: ۱۲۵۸۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری‌ها به تکلیف قانونی خود در مقابل آموزش و پرورش عمل کنند

محمدمهدی ملاکی در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه کاکی اظهار کرد: کسب رتبه برگزیده استانی توسط شورای آموزش و پرورش منطقه کاکی، نشانه روحیه جهادی در بین اعضای این شورا برای خدمت به مردم است.

وی افزود: فقط تعداد برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش ملاک نیست، بلکه مصوبات خوب و اجرای دقیق این مصوبات، برای آموزش و پرورش اهمیت دارد.

ملاکی با اشاره به قانون واریز 3 درصد درآمد شهرداری‌ها به حساب آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: چون رعایت قانون برای همه الزامی و حجت است، به همین دلیل شهرداری‌های منطقه باید به این وظیفه قانونی خود عمل کنند.

وی با قدردانی از همکاری‌های کمیته امداد در تهیه لپ تاپ برای دانش‌آموزان نیازمند گفت: هر چند منطقه کاکی در اجرای طرح اکرام و ایتام در استان پیشتاز است، اما از خیران انتظار داریم در تقبل سرپرستی دانش‌آموزان یتیم مشارکت بیشتری داشته باشند.

رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: مدیران مدارس در برگزاری باشکوه جشن نیکوکاری همت مضاعف داشته باشند چون عواید این حرکت خداپسندانه صرف دانش‌آموزان مستمند منطقه می‌شود.

ملاکی با بیان اینکه تزکیه و آموزش دو بال در نظام تعلیم و تربیت هستند، عنوان کرد: در طرح جدید سازمان مدارس غیردولتی کشور، اجرای فعالیت‌های پرورشی در تعیین نرخ شهریه مدارس غیردولتی موثر است.

وی اضافه کرد: ما در مقابل دانش‌آموزان وظیفه و تکلیف داریم تا فرزندانی در تراز انقلاب تحویل جامعه دهیم به همین دلیل باید فعالیت‌های پرورشی و تربیتی در مدارس غیردولتی تقویت شود.

ملاکی یادآور شد: با مشارکت، تعامل و همدلی خانواده‌ها و آموزش و پرورش می توانیم دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در تراز انقلاب اسلامی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار