حامد پاکدل:

عاشق سجده شکر روی پیراهن پرسپولیس هستم

نگران فاصله با صدر نیستیم، در دربی جبران می‌کنیم

تهران (پانا) - مهاجم پرسپولیس از انگیزه بالای خود برای ادامه درخشش در لیگ برتر خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
عاشق سجده شکر روی پیراهن پرسپولیس هستم

به گزارش ایران ورزشی، حامد پاکدل مهاجم اهل دورود تیم فوتبال پرسپولیس در چند بازی اخیر این تیم، با اینکه دقایق زیادی به میدان نرفت اما کاملاً تأثیرگذار بود و در دیدار مقابل آلومینیوم هم توانست گل اول را به ثمر برساند. به همین بهانه گفت‌و‌گویی با حامد پاکدل داشتیم که می‌خوانید:

به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمدی و مقابل تیم سابق‌ات گل بسیار مهمی را به ثمر رساندی. لقب ذخیره طلایی را دوست داری؟

در ابتدا باید بگویم همه بازیکنان یک هدف دارند و به همین دلیل، در پرسپولیس بازیکن ذخیره و ثابت نداریم. همه برای موفقیت تیم‌مان تلاش می‌کنیم. برای من هم فقط موفقیت پرسپولیس ارزش دارد. خیلی خوشحالم که به این مهم رسیدیم و هواداران‌مان را با برد خوشحال کردیم. با این پیروزی، همچنان در کورس باقی ماندیم.

سومین گلت را برای پرسپولیس به ثمر رساندی. از این شرایط رضایت داری؟

من به نظر مربیان احترام می‌گذارم و در هر شرایطی تابع نظر کادرفنی هستم. در چند بازی به‌دلیل مصدومیت حضور نداشتم و قادر به بازی نبودم. به همین دلیل در بازی‌های این فصل، دقایق خیلی زیادی بازی نکردم؛ با وجود این، آمارم بد نبوده و باید به همین روند ادامه دهم.

دو سال قبل در تیم آلومینیوم به پرسپولیس گل زدی و شادی نکردی. این بار به تیم سابقت گل زدی و موجب باخت آلومینیوم شدی. در این مورد چه صحبتی داری؟

همیشه در هر تیمی که بودم، با تمام وجود تلاش کردم. این کار را وظیفه خودم و شرافت کاری می‌دانم. همه می‌دانند که پرسپولیس را با تمام وجودم دوست دارم. به همین علت حتی وقتی زمان کوتاهی هم برای تیم محبوبم به میدان می‌روم، بیشترین تلاشم را انجام می‌دهم و سعی می‌کنم بهترین کارآیی را داشته باشم. خدا را شکر که با گلزنی موفق شدم برای تیمم مثمرثمر واقع شوم.

شادی‌های بعد از گلت هم توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرد. در این رابطه توضیح می‌دهی؟

همان طور که گفتم، من واقعاً عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم. به همین دلیل وقتی با پیراهن تیم محبوبم گل می‌زنم، پیراهنم را از تن خارج می‌کنم و بر لوگوی آن بوسه می‌زنم تا تعصب و عشقم را به هواداران پرسپولیس نشان دهم. عاشق شادی بعد از گل و بوسه روی لوگوی پرسپولیس هستم. این شادی بعد از گل را دوست دارم و از آن لذت می‌برم. در واقع حس وصف‌ناپذیری بعد از هر بار شادی گل پیدا می‌کنم.

در رابطه با حضور مهاجم خارجی چه نظری ‌داری. با جذب یک بازیکن خارجی، شرایط برای بازی کردنت سخت‌تر نمی‌شود؟

جذب مهاجم خارجی با صلاحدید کادرفنی انجام می‌شود و من به‌عنوان بازیکن به آن احترام می‌گذارم. از سوی دیگر، فکر می‌کنم حضور بازیکن خارجی حتماً رقابت را بین مهاجمان بیشتر می‌کند. در نتیجه، ارتقای فنی مهاجمان و تیم را شاهد خواهیم بود. از این‌رو، من جذب مهاجم خارجی را به فال نیک می‌گیرم.

دو بازی خیلی سخت و متوالی با دو تیم بالانشین جدول یعنی گل‌گهر در سیرجان و مس رفسنجان را چطور ارزیابی می‌‎کنی؟

هدف ما قهرمانی است، به همین دلیل در هر بازی خودمان را موظف به برد و کسب سه امتیاز می‌دانیم. در واقع، به نام حریفان توجه نمی‌کنیم و تلاش‌مان این است که در بازی مقابل گل‌گهر و پس از آن، دیدار برابر مس رفسنجان با برد از زمین خارج شویم.

در شرایطی که پرسپولیس به بهترین فرم خود رسیده، استقلال هم مشغول برد در بازی‌هایش است. فاصله سه امتیازی تا صدر با استقلال باعث نگرانی‌تان نیست؟

نگران این فاصله نیستیم، چون بازی به بازی پیش می‌رویم و نهایتاً اگر قبل از دربی هم فاصله حفظ شد آن را در بازی رودررو جبران می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار