عزت‌‌اللهی مشکلی برای بازی بعدی تیم ملی ندارد

تهران (پانا) - سعید عزت اللهی که در آخرین بازی الغرافه دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط داخلی شده بود، مشکلی برای بازی بعدی تیم ملی نخواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۵۷۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
عزت‌‌اللهی مشکلی برای بازی بعدی تیم ملی ندارد

به گزارش خبرآنلاین، سعید عزت‌اللهی که جزو پنج بازیکن فیکس تیم ملی در دوران اسکوچیچ محسوب می‌شود، در دیدار الغرافه مقابل الخریطیات برای تیم استراماچونی به میدان رفت و در حالی که بازی با نتیجه ۴-۰ دنبال می‌شد، از ناحیه دچار آسیب دید.

مصدومیت عزت‌اللهی در دقیقه ۹۰ بازی و در لحظاتی رقم خورد که بازی رو به اتمام بود. در این لحظه او بازیکن مقابل را دریبل زد و پس از عبور سرنگون و با زانو روی زمین فرود آمد تا به شکلی دردناک این بازی برایش تمام شود.

هافبک ملی پوش الغرافه که نگران پارگی رباط صلیبی هم بود، ۲۴ ساعت سخت را سپری کرد و در کمپ درمانی این باشگاه ام آر آی را پشت سر گذاشت و سرانجام با خبرخوش مواجه شد؛ اینکه رباط او پاره نشده و با آسیب جزئی مواجه شده است.

آنطور که تیم پزشکی الغرافه به عزت اللهی اعلام کرده، مصدومیت رباط زانوی او کشیدگی و از نوع گرید یک است که بدون نیاز به عمل جراحی و دوره نقاهت چند ماهه، درمان خواهد شد. دوره نقاهت این بازیکن یک هفته تا ۱۰ روز خواهد بود و پس از آن عزت اللهی با بازگشت به تمرینات گروهی الغرافه، آماده اردوی بعدی تیم ملی خواهد شد.

باتوجه به اینکه عزت اللهی از ۱۰ اسفند به تمرینات الغرافه برمی‌گردد، او مشکلی برای بازیهای فروردین ماه تیم ملی مقابل کره جنوبی و لبنان نخواهد داشت و در غیاب صادق محرمی و وحید امیری، فرصت بازی در این دو مسابقه را دارد تا به این ترتیب اسکوچیچ نیز نگرانی خاصی از بابت او نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار