ندا سرمستی مسئول خبرگزاری پانا کرمانشاه:

به دنبال استعدادیابی دانش‌آموزان علاقمند به خبرنگاری هستیم

کرمانشاه (پانا) - مسئول خبرگزاری پانا کرمانشاه از برگزاری دوره مجازی آموزش خبرنگاری پانا به دانش‌آموزان علاقمند (اجرای بسته تحولی خبرگزاری پانا) در بستر شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
به دنبال استعدادیابی دانش‌آموزان علاقمند به خبرنگاری هستیم

ندا سرمستی با اعلام این مطلب افزود: در راستای اجرای بسته تحولی سازمان دانش آموزی کشور با عنوان "هر دانش آموز یک نقش اجتماعی" در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ تعداد 600 دانش آموز در کرمانشاه در مقاطع تحصیلی ابتدایی دوره دوم، متوسطه اول و متوسطه دوم برای جذب در خبرگزاری پانا و شرکت در فاز چهارم دوره آموزش خبرنگاری پیش بینی شده بود که با تبلیغات و ایجاد کانالی به نام «خبرگزاری پانا کرمانشاه» در شبکه شاد با استقبال بی نظیر دانش آموزان؛ تعداد متقاضیان این دوره به هزار نفر رسید.

وی هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را آشنایی دانش آموزان با دنیای رسانه ای و خبری نامحدود و آماده سازی دانش آموزان برای ورود به اجتماع دانست و عنوان کرد: در عصر ارتباطاتات نمی توان بدون آموزش و آگاهی حضور موثر داشت. همچنین با توجه به مقبولیت خبرگزاری پانا در بین اصحاب رسانه با داشتن یک کانال خبری بزرگ می‌توان به روند انشار اخبار آموزش و پرورش سرعت بخشید.

سرمستی در خصوص جدول زمان بندی برگزاری این دوره در شبکه شاد «کانال خبرگزاری پانا» کرمانشاه، خاطرنشان کرد: روز شنبه 30بهمن ماه 1400 ساعت 15 الی 17 آموزش گزارش نویسی، جلسه دوم روز یکشنبه 1اسفند ماه 1400 ساعت 15 الی17 آموزش خبرنویسی، جلسه سوم روز دوشنبه 2 اسفند ماه 1400 ساعت 15 الی 17 آموزش مصاحبه برگزار می شود.

مسئول خبرگزاری پانا کرمانشاه در خصوص برگزاری این دوره، بیان کرد: با توجه به شرایط خاص امسال به علت شیوع سویه امیکرون و ضرورت توجه به سلامت دانش آموزان، دوره‌های آموزشی به صورت مجازی برگزار می شود، علاقمندان جهت شرکت می توانند از طریق لینک https://shad.ir/irsto_p_kermanshah در شبکه شاد، شرکت کنند.

وی در پایان افزود: امیدواریم همانطور که در اساسنامه پانا آمده است بتوانیم مجموعه آموزشی بزرگی متشکل از دانش‌آموزان علاقه‌مند به حرفه خبرنگاری را در پانا کرمانشاه راه‌اندازی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار